Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:54Nu är jag inte med alls, vilken Fredrik pratar du om nu då?
Nu är jag inte med alls, vilken Fredrik pratar du om nu då?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:01Christer
Du som är så begåvad kan väl förklara vad jag pratar om?
Christer
Du som är så begåvad kan väl förklara vad jag pratar om?
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2009, 23:02Jag pratar inte med falska Petror!
Jag pratar inte med falska Petror!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:03Nä, det övergår nog mitt förstånd!
Nä, det övergår nog mitt förstånd!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:03Jag förstår inte varför jag ska bli inblandad alls? Vaddå Carina + Petra, ska jag plussas ihop med någon får det va nån riktig urping o gärna då av könet "Peter". Petra e säkert en läckerbit med sina 45 min på milen eller vad det var men jag är inte lagd
Jag förstår inte varför jag ska bli inblandad alls? Vaddå Carina + Petra, ska jag plussas ihop med någon får det va nån riktig urping o gärna då av könet "Peter". Petra e säkert en läckerbit med sina 45 min på milen eller vad det var men jag är inte lagd
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:31Hot damn!
Min turdag 🙂
Hot damn!
Min turdag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 11:57Men det är j*gt irriterande när en eller flera personer skriver inlägg som heter n/a.
Man vet ju för sören inte vilka de är och kan relatera till tidigare inlägg.
Sluta mörka och våga stå för vad ni skriver med era namn synliga!
Men det är j*gt irriterande när en eller flera personer skriver inlägg som heter n/a.
Man vet ju för sören inte vilka de är och kan relatera till tidigare inlägg.
Sluta mörka och våga stå för vad ni skriver med era namn synliga!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 11:58Tina, det betyder att användaren är avreggad.
Men du skojade kanske.
Tina, det betyder att användaren är avreggad.
Men du skojade kanske.
Quote from Elias Engqvist on 16 January 2009, 11:59Men Tina, det där var ju Petra resp. den falska(-re) Petra som stängde sina konton o försvann. Då skriver FB sådär.
Men Tina, det där var ju Petra resp. den falska(-re) Petra som stängde sina konton o försvann. Då skriver FB sådär.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 11:59😉
😉