Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nån som vet när den kommer? Har hört allt från december till Mars från "säkra" källor (enligt dom som skriver i alla fall :))

Som återförsäljare har jag hört innan jul men de är ju otroligt tveksamt!
Mjukvarufel alt. hårdvarufel har jag hört något om...jag siktar in mig från Jan till Mars tyvär.
Pinsamt av garmin :@ (t-) 🙁

Januari numret av Triathlon Plus "The Tech Special" verkar vara en hyllning till 910XT:an. Räknade ihop totalt 11bilder i tidningen (H)

Alla stolta ägare till 310XT borde kolla in 2011 Ford Ironman World Championship
http://www.youtube.com/watch?v=re9R

Garmin sa igår att dom börjar skeppa ut 910 nästa vecka i USA så det är på G i alla fall

Fick min idag 🙂

Grattis! Hur känns den på armen? 🙂

Nyfiken!

Den sitter betydligt bättre än 310, blev dock besviken på barometern som inte fungerade speciellt bra. Den visade en backe på ca 21 m efter Göta älv bro förbi Operan där det är helt platt...ska testa idag och se hur den beter sig. Annars kanske det går at

Jag fick min klocka igår och är jättenöjd med funktionen. Det är min första pulsklocka har jag inte något att jämföra med.
Mitt upplevelse är att det är lätt att förstå sig på menyerna och programvaran är smidig.
Den sitter som gjuten på armen.
Jag känne

Låter som att det kommit in fukt i klockan vid tillverkningen, sannolikt garantibyte.