Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 08:01Nån som vet när den kommer? Har hört allt från december till Mars från "säkra" källor (enligt dom som skriver i alla fall :))
Nån som vet när den kommer? Har hört allt från december till Mars från "säkra" källor (enligt dom som skriver i alla fall :))
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 10:33Som återförsäljare har jag hört innan jul men de är ju otroligt tveksamt!
Mjukvarufel alt. hårdvarufel har jag hört något om...jag siktar in mig från Jan till Mars tyvär.
Pinsamt av garmin :@ (t-) 🙁
Som återförsäljare har jag hört innan jul men de är ju otroligt tveksamt!
Mjukvarufel alt. hårdvarufel har jag hört något om...jag siktar in mig från Jan till Mars tyvär.
Pinsamt av garmin :@ (t-) 🙁
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 20:34Januari numret av Triathlon Plus "The Tech Special" verkar vara en hyllning till 910XT:an. Räknade ihop totalt 11bilder i tidningen (H)
Alla stolta ägare till 310XT borde kolla in 2011 Ford Ironman World Championship
http://www.youtube.com/watch?v=re9R
Januari numret av Triathlon Plus "The Tech Special" verkar vara en hyllning till 910XT:an. Räknade ihop totalt 11bilder i tidningen (H)
Alla stolta ägare till 310XT borde kolla in 2011 Ford Ironman World Championship
http://www.youtube.com/watch?v=re9R
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 15:13Garmin sa igår att dom börjar skeppa ut 910 nästa vecka i USA så det är på G i alla fall
Garmin sa igår att dom börjar skeppa ut 910 nästa vecka i USA så det är på G i alla fall
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:46Fick min idag 🙂
Fick min idag 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 20:43Grattis! Hur känns den på armen? 🙂
Grattis! Hur känns den på armen? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 20:50Nyfiken!
Nyfiken!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 10:40Den sitter betydligt bättre än 310, blev dock besviken på barometern som inte fungerade speciellt bra. Den visade en backe på ca 21 m efter Göta älv bro förbi Operan där det är helt platt...ska testa idag och se hur den beter sig. Annars kanske det går at
Den sitter betydligt bättre än 310, blev dock besviken på barometern som inte fungerade speciellt bra. Den visade en backe på ca 21 m efter Göta älv bro förbi Operan där det är helt platt...ska testa idag och se hur den beter sig. Annars kanske det går at
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 08:30Jag fick min klocka igår och är jättenöjd med funktionen. Det är min första pulsklocka har jag inte något att jämföra med.
Mitt upplevelse är att det är lätt att förstå sig på menyerna och programvaran är smidig.
Den sitter som gjuten på armen.
Jag känne
Jag fick min klocka igår och är jättenöjd med funktionen. Det är min första pulsklocka har jag inte något att jämföra med.
Mitt upplevelse är att det är lätt att förstå sig på menyerna och programvaran är smidig.
Den sitter som gjuten på armen.
Jag känne
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 10:53Låter som att det kommit in fukt i klockan vid tillverkningen, sannolikt garantibyte.
Låter som att det kommit in fukt i klockan vid tillverkningen, sannolikt garantibyte.