Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Har en 910a, hur överför man till FB med nya express programmet?

/C

Gjorde misstaget att updatera min 910xt till Garmin Express och nu kan jag inte heller direktimportera till Funbeat.
Nedgradering eller annan lösning?
Förslag?

Jag exporterar tcx filen nu istället... I väntan på att express fungerar...

Och jag valde att gå tillbaka till ANT agent
Avvaktar tills allt funkar, hade även importproblem i endomondo och strava
Johan

Och jag kan inte ens installera Express. Men det verkar ju lika bra i nuläget. Tycker Garmin ibland har lite väl mycket buggar i sina mjukvaror.

Jag har liknande funderingar nu, fast att ladda upp till SportTracks istället för Funbeat (jag laddar den ST -> FB). Konstaterade att jag lugnar mig ett tag så får vi se...

Någon som vet om Express har en cachekatalog liknande den Agent har?

Det verkar i samband med den här uppgraderingen ha gjorts någon allmän ändring på Garmin Connect som bl.a. gör att jag inte kan se kurvor över fart och puls längre. Någon som vet hur man enkelt löser det? Har inte fått det att funka själv i alla fall.

Tjena,

Jag ser allt som vanligt...

/C

Jag har nu kollat även på en annan dator med Win8 (har Win7 på den hemma) och det är likadant; jag ser karta över rundan (när jag använt GPS) men inga kurvor för fart, höjd och puls.
Trodde först det kunde vara något med klockan (minnet fullt typ) även o

Om du går till en av dina aktiviteter i Garmin Connect och tittar nedanför kartan under rubriken "Charts" så finns antingen inte rubriken alls eller så är det inget där under?
Här är någon annans pass: http://connect.garmin.com/activity/451255803
Där finn