Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 22:00Nybliven ägare till en Garmin 610 och nu även nybliven medlem i denna grupp.
Installerade Express och efter ett antal omstarter och annat strul lyckades jag till slut överföra mitt pass till Garmin connect.
Sen försökte jag importera till Funbeat men där
Nybliven ägare till en Garmin 610 och nu även nybliven medlem i denna grupp.
Installerade Express och efter ett antal omstarter och annat strul lyckades jag till slut överföra mitt pass till Garmin connect.
Sen försökte jag importera till Funbeat men där
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 20:32Det är väl bara att importera fit-filen som sparas på datorn?
Filen hittas under katalog
C:ProgramDataGarminGarminConnect"Din klockas namn"UploadFIT_TYPE_4
Hoppas det funkar även för dig.
Det är väl bara att importera fit-filen som sparas på datorn?
Filen hittas under katalog
C:ProgramDataGarminGarminConnect"Din klockas namn"UploadFIT_TYPE_4
Hoppas det funkar även för dig.
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 21:35Tack för tipset !
Skall prova detta nästa gång.
Tack för tipset !
Skall prova detta nästa gång.
Quote from Funbeat user on 1 May 2014, 22:03Fungerar Garmin Express till någon tredjepart eller är det ett fb problem?
Tur att man kolla här först innan man börja rota för mycket 😉
Fungerar Garmin Express till någon tredjepart eller är det ett fb problem?
Tur att man kolla här först innan man börja rota för mycket 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 18:20Inte svar på din fråga men jag tänkte bara nämna att jag gav upp med Garmin Express pga en massa strul och installerade AntAgent istället. Är både stabilare och snabbare.
Inte svar på din fråga men jag tänkte bara nämna att jag gav upp med Garmin Express pga en massa strul och installerade AntAgent istället. Är både stabilare och snabbare.
Quote from Funbeat user on 5 May 2014, 20:39Samma sak för mej. Gick tillbaka till ANT agent och vips så funkar synk med Funbeat igen. Dessutom kan jag ladda träningsprogram och träningar från Garmin Connect till min 910xt igen vilket inte funkade med Garmin Express.
Samma sak för mej. Gick tillbaka till ANT agent och vips så funkar synk med Funbeat igen. Dessutom kan jag ladda träningsprogram och träningar från Garmin Connect till min 910xt igen vilket inte funkade med Garmin Express.
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 19:51Jo Ant programmet åkte in bums, synd för Express verkar stabilt när det gäller att snabbt tömma ut datan, Ant Agent har en förmåga att vägra ibland!
Jo Ant programmet åkte in bums, synd för Express verkar stabilt när det gäller att snabbt tömma ut datan, Ant Agent har en förmåga att vägra ibland!