Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var ju mycket riktigt en bugg i den versionen av Express som släpptes först där passen inte sparades lokalt på datorn som med ant-agenten. Det gick då heller inte att ladda upp träningspass till tredjepartssidor som Funbeat.

Den version av Express s

Att det inte fungerar i din IE11 på jobbet låter märkligt när det fungerar bra för mig.
Kan det vara någon plugin som du inte godkänner att den ska få köras eller säkerhetsinställningarna i din webbläsare som blockerar något?
Du kollar på det passet jag l

Ser heller inga kurvor för tid, höjd och puls, kan dessutom inte ansluta min 410 via Ant-plutten med Express

känns som Garmin ännu en gång har misslyckats.

Har du testat att ta bort enheten från Garmin Express och sen lägga till den igen? Det fungerade för mig.

Från Garmin Connects förstasida: "Forerunner 405, 410 & 305 - Garmin Express will be available for your device soon." Jag antar att du får vänta lite och fortsätta med ANT-agenten och Garmin Communicator tills Express stöder din enhet.

Med tanke på hur m

Jag skummade också Garmins forum och bestämde mig för att vänta med övergången för min 910. Jag ska till på köpet in med passen i SportTracks, så dom kommer att behöva anpassa sin import innan det kommer att lira.

Anders, mysteriet tätnar. Kollade precis på ditt pass igen (klickade på länken), och då kom kurvorna upp. Testade då att logga in på mitt konto i ett eget IE-fönster, med samma resultat som tidigare (såg inga kurvor). När jag då laddade om fönstret med di

jahapp, då har man lärt sig den hårda vägen att alltid kolla på Funbeat först, innan man uppdaterar.
Gick på samma nit som en del andra här gjort och installerade Garmin Express som inte fungerade alls. Synkar dåligt och endast med Garmin Connect. Fick a

Välkommen tillbaka!

Tackar 🙂