Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad tror ni om denna?

http://www.dcrainmaker.com/2014/02/garmin-fenix2-multisport-triathlon.html

Blir lite sugen att byta ut min 910XT. Gillar att den går att ha som vanlig klocka och det är något jag har saknat väldigt mycke sedan jag sålde min 610a. D

Hade hoppats på en 920xt istället för denna. Men det kanske kommer senare?

Skall tydligen inte komma någon uppdaterad 910a i år utan kanske först nästa år. Tanken är nog att denna skall fylla det gap som finns mellan 620 och kommande 920.

Enda nackdelen jag kan se är att det kanske inte är så kul att dra våtdräkten över denna k

Jag är sjukt sugen på att byta ut min FR305 mot Fenix 2. Spanade länge mot FR620 men kände att den saknade en del vad gäller multisport/simning/triathlon. Någon som har tips på om/var/när Fenix 2 går att beställa?

Verkar vara betydligt billigare i USA,

Om jag någon gång ska byta min 405 så blir det förmodligen en Fenix2.
620 går bort då man som jag fattat inte kan ladda ner rutter som man kan följa och 910 går bort då den inte går att använda som vanlig klocka.

Tja alltså
Jag har en 405
har lånat en 310
Och fick en TomTom
så jag kommer inte att hänga på låset för att få den första 🙂

Är det något 620 har som inte fenix 2 har? Eller som ligger på fenix 2s minussida?

Från DC Rainmakers review av Fenix2:

"Now, there are some items to be aware of when it comes to the FR620 (or FR910XT) and the Fenix2. For example, the Fenix2 doesn’t contain a Virtual Racer mode like the FR910XT contains (which allows you to race again

Tack.

Jag har beställt en nu. Har väntat länge på att få ersätta min gamla 305a och den här verkar ha allt jag vill ha.