Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tobias, var beställde du ifrån?

Jag beställde från Skövde natur för 4195:-. Jag har handlat där förut så det kändes säkrare än att beställa utomlands. Leverans är beräknad till början av april så nu är det bara att vänta.

Löplabbet har också fått in dem nu till nätbutiken. 10 % rabatt med Personalkortet är ett hett tips.

Hittar den inte i deras webbutik...

Märkligt, jag hittar inte heller när jag söker på löplabbets hemsida. Dock fick jag en länk från löplabbet eftersom jag hade efterfrågat klockan. http://www.loplabbet.se/store/garmin-fenix-2-med-hrm-run-pulsband.html

Tack för tipset om Skövde Natur. Har hämtat ut den idag.

Verkar tyvärr inte som att man kan synka trådlöst över ANT+ till datorn (via sticka jag haft sedan ForeRunnern köptes..) .. dvs. synk till Funbeat kräver sladd, eller att man låter klockan synka vi

Fick också min klocka igår och än så länge är jag väldigt nöjd.

Hade samma fundering kring ANT+ som du har. Blev lite förvånad över möjligheten inte fanns men samtidigt så brukar jag inte synca annat än när jag laddar min klocka och då funkar det att sy

Jag fick också min igår och eftersom jag bytte från 305 så känns det naturligt för mig att använda sladd. 🙂

Har bara kört ett löppass än så länge men det enda negativa är att det tar omotiverat lång tid att spara passet och det kan jag leva med.

Dessutom tycker jag den käkar batteri. Provade ett kortpass efter att ha laddat till 85% kanske, och lät den sedan vara i "Power saving mode", dvs. vanligt klockläge med Bluetooth aktiverat. Batteriet höll sig i kanske 15 timmar bara. När jag gick in i sa

Vad jag har läst så ska BT äta ganska mycket batteri tyvärr.