Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Efter den senaste uppdateringen av klockans firmware (4.3?) tvingades jag göra en reset vilket gjorde att jag förlorade mina inställningar, bland annat i klockans träningsappar. Jag har förstått att det finns sätt att skapa en back-up och det skulle delvi

Du kan lägga tillbaks dom försvunna apparna, Settings -> Apps -> Scrolla ner till Add New. Där hittade i alla fall jag Bike, Walk m fl som jag saknade

Det är många som har lyckats lägga in 4.30 och varit tvingade till factory reset. Garmin har tagit bort 4.30 från sina sidor...

Synd att man var så snabb med att uppdatera 🙁 Mina appar ser också lite konstiga ut.

Det jag saknade på min 910XT var att man endast kan lägga till 10-etapper på multisport, klarar denna fler? Det jag menar är Run-Swim-Run-Swim-Etc. som man växlar mellan via Lap.

Undrar också hur och om någon använder Fenix 3 till Swimrun? Hur gör ni för att få att det ska gå så lätt som möjlig i växlingarna mellan löpning och simning?

Hej. Jag är sjukt taggad på fenix 3. Men när jag läst på om den så verkar många missnöjda med gpsen.. Märkligt på Garmin.. Springer mest i skogen också. Där jag fattat den har störst problem.. Är detta något som garmin fixar till eller är det bäst att vän

Även jag tvekade på en Fenix 3, efter att ha läst på forums.garmin.com om den dåliga GPS mottagningen speciellt i skogen. Efter att ha beställt från en butik med fri returrätt, kunde jag jämföra med min gamla FR610 som jag alltid varit väldigt nöjd med. K

En tidig batch av klockorna var tydligen dåliga i hårdvaran, men risken att du får en av dessa idag är nånstans mellan noll och inget. Mjukvarumässigt kom en uppdatering som skulle rätta till GPS-problemen i somras, vilket gjorde klockan bättre, men det f

Tack så mycket för svaren. Det är nog som du säger, börjar man studera äldre klockor är det kanske likadant. Men det man inte vet om mår man inte dåligt av 🙂
Avvaktar nog en stund och ser om det händer något mer. Min FR620 har inte gett upp ännu iaf:)

Kan inte hitta någon foot pod som är kompatibel med f3. Tänkte att den kanske kunde visa tempo etc lite bättre när gps:en svajar? PS är sjukt okunnig gällande detta!