Quote from Funbeat user on 19 September 2015, 17:42Det sägs ju att det beror mycket på hur och var man springer. Problemen ska vara kurviga rundor i tät skog. Springer man inte så lär den funka hyfsat eller bra.
Man ska ta det som står i en sådan tidning med en stor nypa salt. De har naturligtvis ingen mö
Det sägs ju att det beror mycket på hur och var man springer. Problemen ska vara kurviga rundor i tät skog. Springer man inte så lär den funka hyfsat eller bra.
Man ska ta det som står i en sådan tidning med en stor nypa salt. De har naturligtvis ingen mö
Quote from Funbeat user on 20 September 2015, 07:40Jagtrodde 3ans problem var större uppe hos oss i norr beroende på att sateliterna har sämre gradtal till oss dvsde ligger närmare horisonten. Det skulle ju kunna förklara att Garmin globalt inte ser ett lika stort problem som en del användare här.
Jagtrodde 3ans problem var större uppe hos oss i norr beroende på att sateliterna har sämre gradtal till oss dvsde ligger närmare horisonten. Det skulle ju kunna förklara att Garmin globalt inte ser ett lika stort problem som en del användare här.
Quote from Funbeat user on 20 September 2015, 09:18Efter att ha läst mycket på Garmins forum, så tror jag att det varierar från klocka till klocka. En del verkar ha fått exemplar som funkar klockrent 🙂 T ex då DC Rainmaker, och tydligen också nämnda testare.
Min visar i skogen 3-4 % kortare än mina gam
Efter att ha läst mycket på Garmins forum, så tror jag att det varierar från klocka till klocka. En del verkar ha fått exemplar som funkar klockrent 🙂 T ex då DC Rainmaker, och tydligen också nämnda testare.
Min visar i skogen 3-4 % kortare än mina gam
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 00:02Ny uppdatering på GC har nu rullat in. Jag som många andra trodde nog mer på en avancerad mobil lösning av web-programmet. Men istället fick vi en väldigt konstig produkt som känns som nya kalsonger. Luktar gott men sitter inte lika skönt som dom gamla.
Ny uppdatering på GC har nu rullat in. Jag som många andra trodde nog mer på en avancerad mobil lösning av web-programmet. Men istället fick vi en väldigt konstig produkt som känns som nya kalsonger. Luktar gott men sitter inte lika skönt som dom gamla.
Quote from j sollerman on 23 October 2015, 07:42Sömn ser du fortfarande på förstasidan.
Sömn ser du fortfarande på förstasidan.
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 10:36Sömn finns på första sidan som sagt (cirkeln till höger) och vill man se mer kring sömn finns möjligheten att "swipa" till höger - men då måste man ha aktiverat sömn-snapshoten (gul cirkel tar dig till inställningar).
http://bit.ly/1W8KtNO
Sömn finns på första sidan som sagt (cirkeln till höger) och vill man se mer kring sömn finns möjligheten att "swipa" till höger - men då måste man ha aktiverat sömn-snapshoten (gul cirkel tar dig till inställningar).
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 10:52Det verkar inte vara så på iOS versionen för det du beskriver finns inte på min. 🙁
Det verkar inte vara så på iOS versionen för det du beskriver finns inte på min. 🙁
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 11:05Ah, the dark side!... 😉
Ah, the dark side!... 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 11:30Jag ominstallerade appen och nu funkar det!!
Jag ominstallerade appen och nu funkar det!!
Quote from j sollerman on 24 October 2015, 08:04jag kör också ios. Och jag måste säga att nya appen är bättre än den gamla.
jag kör också ios. Och jag måste säga att nya appen är bättre än den gamla.