Quote from Funbeat user on 25 October 2015, 16:47Hej!
Jag har haft Fenix 3 sedan i somras och är fram tills idag helnöjd.
Tidigare har jag haft Forerunner 305 följt av 610. När jag kom hem efter milen (som är 9,65 km) och tittade på Garmins sida ser jag att Fenix har mätt upp rundan som 9,1 km. Det är f
Hej!
Jag har haft Fenix 3 sedan i somras och är fram tills idag helnöjd.
Tidigare har jag haft Forerunner 305 följt av 610. När jag kom hem efter milen (som är 9,65 km) och tittade på Garmins sida ser jag att Fenix har mätt upp rundan som 9,1 km. Det är f
Quote from Funbeat user on 2 November 2015, 22:52Funderar på de olika senorbanden man kan köpa till Fenix 3, Som funkar när man både springer, simmar, cyklar . Finns paket på både Tri och Swimband, men det känns som tribandet täcker in swimbandetsfunktion oxå. Någon som använder Tri och/el swimbandet?
Funderar på de olika senorbanden man kan köpa till Fenix 3, Som funkar när man både springer, simmar, cyklar . Finns paket på både Tri och Swimband, men det känns som tribandet täcker in swimbandetsfunktion oxå. Någon som använder Tri och/el swimbandet?
Quote from Funbeat user on 4 November 2015, 08:31Nu blev jag nyfiken. Vad menar du för band?
Nu blev jag nyfiken. Vad menar du för band?
Quote from Funbeat user on 4 November 2015, 08:53Tror Åsa menar de här - http://www.dcrainmaker.com/2015/07/garmins-hr-swimming-straps.html
Tror Åsa menar de här - http://www.dcrainmaker.com/2015/07/garmins-hr-swimming-straps.html
Quote from Funbeat user on 4 November 2015, 20:41Ola, japp det är de banden. Bra info på den sidan????. Lutar nog åt ett Tri-band
Ola, japp det är de banden. Bra info på den sidan????. Lutar nog åt ett Tri-band
Quote from Funbeat user on 7 November 2015, 19:36Okej. Nu är jag förbannad. Har köpt Fenix 3an och precis "kört in" den.
I öppet landskap visar den i stort sett exakt som kompisens Suunto Ambit3.
Men i skogen...... Å herre gud. Har misstänkt hårt att den visat lite fel några pass så idag så hade jag mi
Okej. Nu är jag förbannad. Har köpt Fenix 3an och precis "kört in" den.
I öppet landskap visar den i stort sett exakt som kompisens Suunto Ambit3.
Men i skogen...... Å herre gud. Har misstänkt hårt att den visat lite fel några pass så idag så hade jag mi
Quote from Funbeat user on 7 November 2015, 22:39Nog för att F3 är rätt kass i skogen, men så där mycket fel ska det naturligtvis inte vara. Var var du? Ormberget?
Min klocka fungerar bra i öppen terräng, men blir märkbart sämre i skog/höga hus. Lidingöloppet i år blev tex 500m kort. Kan tyckas lite n
Nog för att F3 är rätt kass i skogen, men så där mycket fel ska det naturligtvis inte vara. Var var du? Ormberget?
Min klocka fungerar bra i öppen terräng, men blir märkbart sämre i skog/höga hus. Lidingöloppet i år blev tex 500m kort. Kan tyckas lite n
Quote from Funbeat user on 9 November 2015, 20:04Min blev faktiskt lite bättre när jag slog på GLONASS men missar fortfarande ca: 200-300 m på en 5 km lång sträcka. Skittråkigt men jag står ut, för övrigt är det den bästa/roligaste klocka jag ägt.
Min blev faktiskt lite bättre när jag slog på GLONASS men missar fortfarande ca: 200-300 m på en 5 km lång sträcka. Skittråkigt men jag står ut, för övrigt är det den bästa/roligaste klocka jag ägt.
Quote from Funbeat user on 9 November 2015, 20:40Jörgen, om du uppdaterat till senaste programvaruversionerna och följt instruktionerna om att "soaka" GPS så tycker jag du skulle be att få klockan utbytt. Det låter som undermålig hårdvara.
Tyvärr verkar Fenix 3 vara av varierande kvalitet så det gäller
Jörgen, om du uppdaterat till senaste programvaruversionerna och följt instruktionerna om att "soaka" GPS så tycker jag du skulle be att få klockan utbytt. Det låter som undermålig hårdvara.
Tyvärr verkar Fenix 3 vara av varierande kvalitet så det gäller
Quote from Funbeat user on 10 November 2015, 05:18Fredrik. Detta var inte på ormberget utan i alvik..
Micke vart hittar man info om "soaka" gps?
Fredrik. Detta var inte på ormberget utan i alvik..
Micke vart hittar man info om "soaka" gps?