Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 15:2350 miles är maximalt vad jag kan klara. A-B alltså.
Med support.
Men jag tänker göra ett försök att få till det.
50 miles är maximalt vad jag kan klara. A-B alltså.
Med support.
Men jag tänker göra ett försök att få till det.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 16:20Jag ska försöka springa en bit av Jättelångt, för jag skall ändå ha ultralångpass den dagen fast inte riktigt så långt. Vore ju kul att få vara med en bit av partajet i alla fall, väntar just nu på svar från killarna. Överhuvudtaget tror jag på så mycket
Jag ska försöka springa en bit av Jättelångt, för jag skall ändå ha ultralångpass den dagen fast inte riktigt så långt. Vore ju kul att få vara med en bit av partajet i alla fall, väntar just nu på svar från killarna. Överhuvudtaget tror jag på så mycket
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 18:57Jag åker till K-G i Trollhättan 27-28 juni för att testa 24:a timmars löpning och utrustning inför GAX.
Förresten har jag ordnat boende och resa till Ystad med mina klubbkamrater från SLDK.
Så just nu känns allt bara bra
om jag sen kan vara med på Hornstu
Jag åker till K-G i Trollhättan 27-28 juni för att testa 24:a timmars löpning och utrustning inför GAX.
Förresten har jag ordnat boende och resa till Ystad med mina klubbkamrater från SLDK.
Så just nu känns allt bara bra
om jag sen kan vara med på Hornstu
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:59Jan-Erik.
Som tävlingsledare i Trollhättan ser jag alltså en uppgift.
Att bromsa dig så du orkar med Hornstull.Dock - så länge du tar dig fram med ett flin anser jag att du är OK.
Är ej ensam om att ha erfarit att veckan efter ett ultralopp har ett
k
Jan-Erik.
Som tävlingsledare i Trollhättan ser jag alltså en uppgift.
Att bromsa dig så du orkar med Hornstull.
Dock - så länge du tar dig fram med ett flin anser jag att du är OK.
Är ej ensam om att ha erfarit att veckan efter ett ultralopp har ett
k
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:24Bromsa mej inte för mycket bara, för tanken är att jag ska försöka komma upp i 16 mil
Även om första och viktigaste är att prova på att vara i rörelse under 24 timmar och helst då mest springandes.
Bromsa mej inte för mycket bara, för tanken är att jag ska försöka komma upp i 16 mil
Även om första och viktigaste är att prova på att vara i rörelse under 24 timmar och helst då mest springandes.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:45Då är det bara att flina på.
Då är det bara att flina på.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 13:14Okej, nu är det väl ändå på tiden att vi lyfter den här tråden (H:)
Anmälda och klara? Hur går träningen? Smarta strategier?
Har själv nästan tre veckor framför mig nu att träna på banan - igår sprang jag på kullarna mellan Ales stenar och Hammar. Oban
Okej, nu är det väl ändå på tiden att vi lyfter den här tråden (H:)
Anmälda och klara? Hur går träningen? Smarta strategier?
Har själv nästan tre veckor framför mig nu att träna på banan - igår sprang jag på kullarna mellan Ales stenar och Hammar. Oban
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 14:27Det börjar onekligen närma sig så smått. Min träning har ändrat karaktär pga nytt jobb, men jag kämpar på så gott det går. Har ju kunnat springa hur mycket jag velat under 4 månaders tid, men nu blir det bara lunchlöpning + långpass på helgen.
Tänkte läg
Det börjar onekligen närma sig så smått. Min träning har ändrat karaktär pga nytt jobb, men jag kämpar på så gott det går. Har ju kunnat springa hur mycket jag velat under 4 månaders tid, men nu blir det bara lunchlöpning + långpass på helgen.
Tänkte läg
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 20:12Om Fredrika kan rutten så får man väl ta rygg på henne:-) Strategin är glasklar.
Appropå nattpass har jag planerat in ett sådant pass fredag natten mot lördag 17-18:e juli. Man springer då SUM-banan från Björkhagen till Rudan. Det tror jag kan vara en ga
Om Fredrika kan rutten så får man väl ta rygg på henne:-) Strategin är glasklar.
Appropå nattpass har jag planerat in ett sådant pass fredag natten mot lördag 17-18:e juli. Man springer då SUM-banan från Björkhagen till Rudan. Det tror jag kan vara en ga
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 20:57Hahahaha kan rutten, det går ju f*n inte ens att springa rätt på ljusa dagen med färska ben! (H)
Har en fråga till återfallsförbrytarna. Skoval. Var inne på att köra terrängskor (lätta inov-8 x-talon) men undrar nu om man inte lika gärna kan köra racers.
Hahahaha kan rutten, det går ju f*n inte ens att springa rätt på ljusa dagen med färska ben! (H)
Har en fråga till återfallsförbrytarna. Skoval. Var inne på att köra terrängskor (lätta inov-8 x-talon) men undrar nu om man inte lika gärna kan köra racers.