Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror dig! Måste bara mörka det lite för mig själv...

Bra Sebastian, och jag som går och laddar för att anmäla mig till halva distansen. Ska upp och springa Ursvik Ultra först i april, den korta där också innan jag bestämmer mig. Men det är mycket mental övertalning innan man beslutar sig för att göra det.

Jag är lite inne på att springa UU, förmodligen Light-verisonen, men har lite svårt at få ihop planeringen. Familjen måste få komma först.
Det vore ett förbaskat bra långpass och utmärkt tillfälle att testa nattlöpning inför gax100.

Min familj sover mellan 03:00 och 08:00. 🙂

TT

gax är väldigt speciellt - på ett oemotståndligt sätt. Vi får köra en teorikurs innan loppet 😉

Du är omöjlig Fredrika!!!

Lektion 1: nötallergiker = äter dåligt under ultror pga försiktighet = (#) GUCR = nybörjarfel 😉

Jag tänkte annars du kan ta det under middagen, men då är det ju bra att veta att du är nötallergiker 😉

Fredrika tänkte reducera antalet konkurrenter innan tävlingen. Arsenik, nötter och gamla spetsar, ni vet...

Scary Peter. Nu är du inne på lektion 13.

Lektion 13b: Om du håller teorikurs så visa felritade kartor och var tydlig med instruktioner att man ska undvika de rätta vägvalen 😉

menar karln på fullt allvar att gax ska försvinna 2010 eller har jag missförstått???