Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 11:50Det låter helt sjukt att man vill springa 50 km i tuff och kuperad terräng i Ursvik. Det måste ju slita otroligt mycket på kroppen och måste ta en enorm lång tid att återhämta sig efter en sådan misshandel av kroppen. Har man ingen gräns för vad man bör u
Det låter helt sjukt att man vill springa 50 km i tuff och kuperad terräng i Ursvik. Det måste ju slita otroligt mycket på kroppen och måste ta en enorm lång tid att återhämta sig efter en sådan misshandel av kroppen. Har man ingen gräns för vad man bör u
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:06GAX, Kalmar, GAX, Kalmar, GAX, Kalmar...åååh varför har de lagt två så roliga prylar så nära varandra???
GAX, Kalmar, GAX, Kalmar, GAX, Kalmar...åååh varför har de lagt två så roliga prylar så nära varandra???
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 15:28Gör båda! Hur jobbigt kan det va? Vila finns det gott om tid för efteråt! 🙂
Gör båda! Hur jobbigt kan det va? Vila finns det gott om tid för efteråt! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 15:42Väldigt jobbigt.
Väldigt jobbigt.
Quote from Jonas Täng on 28 February 2009, 16:15Jag tror jag klarar GAX efter Kalmar. Fast då ligger Stockholm triathlon risigt till. Och där måste jag ju vara med, kan inte lämna wo till konkurrenterna...
Jag tror jag klarar GAX efter Kalmar. Fast då ligger Stockholm triathlon risigt till. Och där måste jag ju vara med, kan inte lämna wo till konkurrenterna...
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 16:56Klart det är jobbigt, det är väl därför vi utsätter oss för det? Livet ska väl inte vara enkelt? 😀
Klart det är jobbigt, det är väl därför vi utsätter oss för det? Livet ska väl inte vara enkelt? 😀
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:23Förra året hade jag inte klarat att springa så tätt på Kalmar. Var helt förstörd i vissa muskler. Men i år är jag ju mer vältränad 🙂 Eller tänker bli..
Förra året hade jag inte klarat att springa så tätt på Kalmar. Var helt förstörd i vissa muskler. Men i år är jag ju mer vältränad 🙂 Eller tänker bli..
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:37Då så 😉
Då så 😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 14:41Skall till Kalmar i år så GAX får vänta.
Om det inte blir en sen anmälan men då till 50miles.
Skall till Kalmar i år så GAX får vänta.
Om det inte blir en sen anmälan men då till 50miles.
Quote from Linnea Olsson on 2 March 2009, 15:55Alltså, menar ni verkligen att ni kan klämma Kalmar den 1 augusti och sedan 15 dagar senare köra ett lopp som är 8 eller 16 mil långt? När jag genomförde Kalmar var jag inte helt återställd förrän efter 2-3 veckor i benen och då var det för att sticka ut
Alltså, menar ni verkligen att ni kan klämma Kalmar den 1 augusti och sedan 15 dagar senare köra ett lopp som är 8 eller 16 mil långt? När jag genomförde Kalmar var jag inte helt återställd förrän efter 2-3 veckor i benen och då var det för att sticka ut