Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

Det låter helt sjukt att man vill springa 50 km i tuff och kuperad terräng i Ursvik. Det måste ju slita otroligt mycket på kroppen och måste ta en enorm lång tid att återhämta sig efter en sådan misshandel av kroppen. Har man ingen gräns för vad man bör u

GAX, Kalmar, GAX, Kalmar, GAX, Kalmar...åååh varför har de lagt två så roliga prylar så nära varandra???

Gör båda! Hur jobbigt kan det va? Vila finns det gott om tid för efteråt! 🙂

Väldigt jobbigt.

Jag tror jag klarar GAX efter Kalmar. Fast då ligger Stockholm triathlon risigt till. Och där måste jag ju vara med, kan inte lämna wo till konkurrenterna...

Klart det är jobbigt, det är väl därför vi utsätter oss för det? Livet ska väl inte vara enkelt? 😀

Förra året hade jag inte klarat att springa så tätt på Kalmar. Var helt förstörd i vissa muskler. Men i år är jag ju mer vältränad 🙂 Eller tänker bli..

Då så 😉

Skall till Kalmar i år så GAX får vänta.
Om det inte blir en sen anmälan men då till 50miles.

Alltså, menar ni verkligen att ni kan klämma Kalmar den 1 augusti och sedan 15 dagar senare köra ett lopp som är 8 eller 16 mil långt? När jag genomförde Kalmar var jag inte helt återställd förrän efter 2-3 veckor i benen och då var det för att sticka ut