Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

ser fram emot gax 2010.
en sak i taget...
kolla hur bra det går att springa marathon, och ursviks ultra;)

Okej, jag ger upp, det är kört. Jag kan bara inte motivera mig till Kraftloppet längre - det blir GAX50 för mig. Alldeles för långt, alldeles för... underbart.

visste jag väl, Fredrika... 😉

Nu finns GAX 100 mile (and 50 mile) race med på Facebook som egen grupp. Ta gärna en titt. Där finns foton och intresserade aspiranter till detta lopp 2009.

Det låter helt sjukt att man vill springa 8 eller 16 mil i tuff terräng. Det måste ju slita otroligt mycket på kroppen och måste ta en enorm lång tid att återhämta sig efter en sådan misshandel av kroppen. Har man ingen gräns för vad man bör utsätta sig k

Skämtar du Tommy eller ramlade du ur fel sida av sängen i morse?! 😉

Lopp av den här typen är absoluta drömmen för många av oss, och vi tränar hårt och målmedvetet för att nå den styrka och uthållighet som krävs för att klara dem på ett bra sätt. På vil

Men hallå kompis Fredrika. Skämtar du? Jag var ironisk. Det var ett försök till att vara rolig. Läste du inte hela inlägget eller var jag otydlig? Klart jag kommer till Österlen i augusti. 50 -distansen är given i år. 100 kanske nästa år. Jag lovar att j

HAhaha det är jag som inte är riktigt vaken än!! 😀 Jag fattade verkligen INGENTING!

Tommy: (t+)

Bra Fredrika. Då är vi inte ovänner då da? (H:)

TT

Absolut inte, vi är ju typ vapenbröder (L)