Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 16:55Nej, jag tror inte att jag kommer att klara det, men jag vill
Nej, jag tror inte att jag kommer att klara det, men jag vill
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 18:06Mitt första gax sprang jag tre veckor efter Ultra-Trail du Mont-Blanc (158 km). Det gick bra men benen var trötta på slutet av gax. Jag har varit snabbare mina andra två gax så gissningsvis påverkade UTMB resultatet lite, men jag ångrar inte att jag ställ
Mitt första gax sprang jag tre veckor efter Ultra-Trail du Mont-Blanc (158 km). Det gick bra men benen var trötta på slutet av gax. Jag har varit snabbare mina andra två gax så gissningsvis påverkade UTMB resultatet lite, men jag ångrar inte att jag ställ
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 18:52Skulle jag gaxa så skulle det bli 50 miles, men jag är väldigt tveksam till att jag skulel fixa två såna prylar med så kort tid emellan. Men det är väl dels en träningsfråga (fler år med den typen av ansträngningar) och så kanske lite taktik.
Skulle jag gaxa så skulle det bli 50 miles, men jag är väldigt tveksam till att jag skulel fixa två såna prylar med så kort tid emellan. Men det är väl dels en träningsfråga (fler år med den typen av ansträngningar) och så kanske lite taktik.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 19:49Jag har upplevt att återhämtningen efter Kalmar är mycket kortare än t.e.x ett maraton,brukar kunna köra en sprint-triathlon helgen efter.
Jag har upplevt att återhämtningen efter Kalmar är mycket kortare än t.e.x ett maraton,brukar kunna köra en sprint-triathlon helgen efter.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 11:34nångång i mitt liv är det GAX som gäller.
för fortsätta springa tänker jag göra.österlen i mitt hjärta...
nångång i mitt liv är det GAX som gäller.
för fortsätta springa tänker jag göra.
österlen i mitt hjärta...
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 11:54Mentalt har jag redan anmält mig till årets 100 miles, men inte kommit till skott i verkligheten. 🙂 Jag suger på den lite till...
Mentalt har jag redan anmält mig till årets 100 miles, men inte kommit till skott i verkligheten. 🙂 Jag suger på den lite till...
Quote from Jonas Täng on 10 March 2009, 13:47...men där står ju bara A. Var är B? Vad är det som kommer nästa år? *nyfiken*
...men där står ju bara A. Var är B? Vad är det som kommer nästa år? *nyfiken*
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2009, 13:49Har man sagt A får man säga B!!!
Har man sagt A får man säga B!!!
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 13:58Jan: Du fick mig att svälja karamellen och göra slag i saken med en gång. Attans! Nåja, nu finns (nästan) ingen återvändo. Hur jobbigt kan det var? 🙂
Jan: Du fick mig att svälja karamellen och göra slag i saken med en gång. Attans! Nåja, nu finns (nästan) ingen återvändo. Hur jobbigt kan det var? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 14:16Jättejobbigt! (jag får en Déjà vu här) 😀
Jättejobbigt! (jag får en Déjà vu här) 😀