Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:21Men man kan inte göra allt som man drömmer om samma år.
Eller kan man?
Vad skall jag då satsa på året därpå.
Men man kan inte göra allt som man drömmer om samma år.
Eller kan man?
Vad skall jag då satsa på året därpå.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:44Tack Urban, det var precis ett sånt inlägg jag inte behövde! 😉 Nu har jag inget bra argument för att låta bli GAX100 nästa år 🙂 Det vore ju en underbar 40 års-present.
Tål verkligen att tänka på...
Tack Urban, det var precis ett sånt inlägg jag inte behövde! 😉 Nu har jag inget bra argument för att låta bli GAX100 nästa år 🙂 Det vore ju en underbar 40 års-present.
Tål verkligen att tänka på...
Quote from Jonas Täng on 5 November 2008, 09:26Jan-Erik, första året genomför man loppen för att se om man klarar av dem. Året därpå kommer man tillbaka för att se om man kan göra det bättre.
Jan-Erik, första året genomför man loppen för att se om man klarar av dem. Året därpå kommer man tillbaka för att se om man kan göra det bättre.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 09:36Det här ser jag som mitt stora mål för 2010, det känns lite för tidigt redan nästa år eftersom jag fortfarande inte har tagit mig i mål på en enda ultra... Men jag kan definitivt tänka mig att åka dit och känna in atmosfären! Kanske behövs någon funktionä
Det här ser jag som mitt stora mål för 2010, det känns lite för tidigt redan nästa år eftersom jag fortfarande inte har tagit mig i mål på en enda ultra... Men jag kan definitivt tänka mig att åka dit och känna in atmosfären! Kanske behövs någon funktionä
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 14:19Tycker det ligger oroväckande nära Kalmar triathlon... I år var jag mör i flera veckor efter det och skulle knappast kunna köra en sån här monstergrej så tätt inpå. Måste man välja då alltså...
Tycker det ligger oroväckande nära Kalmar triathlon... I år var jag mör i flera veckor efter det och skulle knappast kunna köra en sån här monstergrej så tätt inpå. Måste man välja då alltså...
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 15:01ojoj, kollade resultaten från förra året. DEt är ju bara 4 st som kom i mål under 30 timmar. Det är lääänge det..
ojoj, kollade resultaten från förra året. DEt är ju bara 4 st som kom i mål under 30 timmar. Det är lääänge det..
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 20:12Sara, det är så jag ser på Kalmar triathlon skall jag därefter prova att springa 16 mil under ca 30 timmar.
Anders, hur tror du jag tänker med två st okända saker inom 2 veckor.
Känns då klart bättre att tänka på halva sträckan
men man vet aldrig
Sara, det är så jag ser på Kalmar triathlon skall jag därefter prova att springa 16 mil under ca 30 timmar.
Anders, hur tror du jag tänker med två st okända saker inom 2 veckor.
Känns då klart bättre att tänka på halva sträckan
men man vet aldrig
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:37Hela finns inte på världskartan för mig i år. Jag funkar defintivt inte som ni, jag kan inte bara "testa". Gör jag det, så tar jag mig också runt, med någon form av heder i behåll, så är det bara. Det är njutningen för mig som är det viktiga, och i den nj
Hela finns inte på världskartan för mig i år. Jag funkar defintivt inte som ni, jag kan inte bara "testa". Gör jag det, så tar jag mig också runt, med någon form av heder i behåll, så är det bara. Det är njutningen för mig som är det viktiga, och i den nj
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:37Jan-Erik,
det är just det att jag provat Kalmar som får mig att bli tveksam till att tävla med så kort vila emellan (förutom att 16 mils löpning får mig att tveka...). I år hade jag absolut inte klarat det. Jag hade inte klarat en mils löpning ens. Vissa
Jan-Erik,
det är just det att jag provat Kalmar som får mig att bli tveksam till att tävla med så kort vila emellan (förutom att 16 mils löpning får mig att tveka...). I år hade jag absolut inte klarat det. Jag hade inte klarat en mils löpning ens. Vissa
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:42Rent generellt tycker jag att det är rätt inställning att prova saker som ligger långt utanför det man är säker på att klara. Men i praktiken skulle jag vilja ha en rimlig chans att klara det. Inte kul att ha GAX100 som årets stora mål och sen bryta efter
Rent generellt tycker jag att det är rätt inställning att prova saker som ligger långt utanför det man är säker på att klara. Men i praktiken skulle jag vilja ha en rimlig chans att klara det. Inte kul att ha GAX100 som årets stora mål och sen bryta efter