Quote from Guest on 3 November 2011, 21:10Torsdagar 18.00 Galgberget har vi börjat köra löpträningar. Vi samlas på bilparkeringen bakom utkikstornet.
Alla som är sugna är välkomna dit. Vi har löpare på många nivåer och försöker anpassa passen efter förmåga.
Kom gärna dit och testa. Vore kul om
Torsdagar 18.00 Galgberget har vi börjat köra löpträningar. Vi samlas på bilparkeringen bakom utkikstornet.
Alla som är sugna är välkomna dit. Vi har löpare på många nivåer och försöker anpassa passen efter förmåga.
Kom gärna dit och testa. Vore kul om
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 21:20Kul initiativ! Har inte sett så många Halmstadaktiviteter här innan. Tränar simning med triathlonen 19 på torsdagar så just detta kommer nog inte vara så aktuellt för mig. Men håller ögonen öppna efter andra aktiviteter!
Kul initiativ! Har inte sett så många Halmstadaktiviteter här innan. Tränar simning med triathlonen 19 på torsdagar så just detta kommer nog inte vara så aktuellt för mig. Men håller ögonen öppna efter andra aktiviteter!
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 21:49Det var ju typiskt! Men ifall du känner för att stå över simningen någon torsdag är du varmt välkommen!
Det var ju typiskt! Men ifall du känner för att stå över simningen någon torsdag är du varmt välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 18:33Kul initiativ och jag är klart sugen på dettta! Hur många är ni och är det aktuellt med fler träningar kanske? Har gympass vid denna tiden nämligen.
Kul initiativ och jag är klart sugen på dettta! Hur många är ni och är det aktuellt med fler träningar kanske? Har gympass vid denna tiden nämligen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 22:14Vi har varit runt 10 st på passen. Om du kan tänka dig att hoppa ett gympass tycker jag du ska testa och hänga med en gång och prova.
Vi har varit runt 10 st på passen. Om du kan tänka dig att hoppa ett gympass tycker jag du ska testa och hänga med en gång och prova.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 15:47Hej!
Vad kul att jag hittade en grupp!
Springer ni varje torsdag?
Är det ok att bara dyka upp?Mvh Caroline
Hej!
Vad kul att jag hittade en grupp!
Springer ni varje torsdag?
Är det ok att bara dyka upp?
Mvh Caroline
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 17:51Hej Caroline!
Japp vi springer varje torsdag. Du är hjärtligt välkommen 🙂
Hej Caroline!
Japp vi springer varje torsdag. Du är hjärtligt välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 11:28Här kan ni läsa om tidigare pass samt vad vi planerar för kommande torsdag.
http://www5.idrottonline.se/SimlangsdalensIF-Friidrott/Traning/
Här kan ni läsa om tidigare pass samt vad vi planerar för kommande torsdag.
http://www5.idrottonline.se/SimlangsdalensIF-Friidrott/Traning/
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 17:29Låter som rolig grej på Galgberget!
Mycket möjligt att jag tittar över nån gång. Ska bara få ordning på löpsteget.
🙂
Låter som rolig grej på Galgberget!
Mycket möjligt att jag tittar över nån gång. Ska bara få ordning på löpsteget.
🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 20:08Va trevligt Olof! Vi ska nog kunna hjälpa dig med löpsteget :). Varmt välkommen
Va trevligt Olof! Vi ska nog kunna hjälpa dig med löpsteget :). Varmt välkommen