Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 19:43Hur långa pass brukar det bli? Det vore ju kul att köra ett pass tillsammans med andra ibland 🙂
Hur långa pass brukar det bli? Det vore ju kul att köra ett pass tillsammans med andra ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 20:40Brukar bli ca 70 min (+/- 10 min) inkl uppvärmning, Varmt välkommen att prova på. I torsdags blev vi 9 stycken trots kylan :).
Brukar bli ca 70 min (+/- 10 min) inkl uppvärmning, Varmt välkommen att prova på. I torsdags blev vi 9 stycken trots kylan :).
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:51Låter skoj, men just nu är jag inte i form till att springa i 70 minuter... Ska försöka få upp flåset tills det blir lite varmare ute så kanske jag vågar mig upp på Galgberget om arbetsschemat tillåter 🙂
Låter skoj, men just nu är jag inte i form till att springa i 70 minuter... Ska försöka få upp flåset tills det blir lite varmare ute så kanske jag vågar mig upp på Galgberget om arbetsschemat tillåter 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:19Imorgon bjuds det på trappintervaller. Vore kul ifall det dyker upp ytterligare några nya ansikten (H)
Imorgon bjuds det på trappintervaller. Vore kul ifall det dyker upp ytterligare några nya ansikten (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 14:56En sabbad rygg hindar mig från det mesta just nu men har inte gett upp hoppet om att dyka upp nån gång.
En sabbad rygg hindar mig från det mesta just nu men har inte gett upp hoppet om att dyka upp nån gång.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 19:26Tråkigt att höra med ryggen. Jag hoppas du blir bättre snart.
Tråkigt att höra med ryggen. Jag hoppas du blir bättre snart.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 20:44Hej alla Halmstadbor!!
Nu tänkte vi dra igång löpträningarna på Galgberget igen :). Som vanligt är det 18.00 parkeringen bakom utsiktstornet som gäller som samlingsplats.
Jag hoppas att vi blir ytterligare några fler nu i höst.
Alla är välkomna oavset
Hej alla Halmstadbor!!
Nu tänkte vi dra igång löpträningarna på Galgberget igen :). Som vanligt är det 18.00 parkeringen bakom utsiktstornet som gäller som samlingsplats.
Jag hoppas att vi blir ytterligare några fler nu i höst.
Alla är välkomna oavset
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 13:08Råkade hitta hit av en slump, behöver springa mer terräng inför tjejloppet i Lidingö och få in variationen i min löpning så jag ska försöka vara med så ofta jag bara kan, hade varit riktigt kul!
Dock kommer jag inte kunna vara med förrän efter nollningen
Råkade hitta hit av en slump, behöver springa mer terräng inför tjejloppet i Lidingö och få in variationen i min löpning så jag ska försöka vara med så ofta jag bara kan, hade varit riktigt kul!
Dock kommer jag inte kunna vara med förrän efter nollningen
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:14Hej Pia!
Klart du ska hänga med :).
Lycka till med nollningen.
Hej Pia!
Klart du ska hänga med :).
Lycka till med nollningen.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 18:24Nu är jag med i leken efter nollningen och en helvetes vecka.
Vill bara dubbelkolla så det blir av imorgon? Ev kommer en kompis med.
Jag är döv så ni vet, men det löser sig! 🙂
Nu är jag med i leken efter nollningen och en helvetes vecka.
Vill bara dubbelkolla så det blir av imorgon? Ev kommer en kompis med.
Jag är döv så ni vet, men det löser sig! 🙂