Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 20:13(Förlåt Lingling Ling, lite trådkapning kanske det är?)
Rickard, det låter superintressant!
Menar du att de har Shimano Equinox på Specsavers, eller ska man köpa dem någon annanstans och ta med till Specsavers?Någon som använder samma glasögon vid cykl
(Förlåt Lingling Ling, lite trådkapning kanske det är?)
Rickard, det låter superintressant!
Menar du att de har Shimano Equinox på Specsavers, eller ska man köpa dem någon annanstans och ta med till Specsavers?
Någon som använder samma glasögon vid cykl
Quote from Jonny Persson on 14 June 2012, 20:16Jag använder Oakley M Frames vid både löpning och cykling och tycker att det funkar bra.
Jag använder Oakley M Frames vid både löpning och cykling och tycker att det funkar bra.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 20:25Jag använder mina Bliz Typhoon+ till cykling, löpning, vandring, det mesta. T.o.m bouldering om det är riktigt soligt och nödvändigt av den anledningen.
Jag använder mina Bliz Typhoon+ till cykling, löpning, vandring, det mesta. T.o.m bouldering om det är riktigt soligt och nödvändigt av den anledningen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 21:03Mina Oakley jawbones sitter alltid på när jag fräser med racern.. (H)
Mina Oakley jawbones sitter alltid på när jag fräser med racern.. (H)
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 21:58Köpte Newline på Göteborgsvarvet för 350kr och är sjukt nöjd.
3st glas och hardcase.Ett jäkla kap!
Köpte Newline på Göteborgsvarvet för 350kr och är sjukt nöjd.
3st glas och hardcase.
Ett jäkla kap!
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:01Om man är som jag, gammal med svag brytningsfel, så har det varit problem med glasögon (sportsglasögon).
Men brytningsfelet är mild. Jag kan inte läsa små texter, men jag kan se rätt bra för övrigt.
Men ... gammal ... jag kan inte läsa cykeldatorn utan
Om man är som jag, gammal med svag brytningsfel, så har det varit problem med glasögon (sportsglasögon).
Men brytningsfelet är mild. Jag kan inte läsa små texter, men jag kan se rätt bra för övrigt.
Men ... gammal ... jag kan inte läsa cykeldatorn utan
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:16Det är lugnt Jenny! Hittar ngn ett par glasögon med kvaliteter, så har tråden tjänat lite mer till än bara tillfredsställt min allmänna nyfikenhet 🙂
Det är lugnt Jenny! Hittar ngn ett par glasögon med kvaliteter, så har tråden tjänat lite mer till än bara tillfredsställt min allmänna nyfikenhet 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:36@Jenny
"Shimano Equinox ca 700:-
Shimano RX-insats ca 170:-
Specsavers glas+undersökning 501:-"Det är sannolikt så att Shimano Equinox glasögon + insats för slipade linser + undersökning och linser tillsammans kostar 1371:-
Jag har glasögon från både S
@Jenny
"Shimano Equinox ca 700:-
Shimano RX-insats ca 170:-
Specsavers glas+undersökning 501:-"
Det är sannolikt så att Shimano Equinox glasögon + insats för slipade linser + undersökning och linser tillsammans kostar 1371:-
Jag har glasögon från både S
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 23:47Jag köpte Shimano-glasögonen och insatserna hos min LBS och sedan tog jag med insatsen till Specsavers som ordnade slipade glas i. Jag hade iofs en färsk synundersökning i deras dator men enligt reklamen ska den ju kosta 1:- De slipade glasen kostade i a
Jag köpte Shimano-glasögonen och insatserna hos min LBS och sedan tog jag med insatsen till Specsavers som ordnade slipade glas i. Jag hade iofs en färsk synundersökning i deras dator men enligt reklamen ska den ju kosta 1:- De slipade glasen kostade i a
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 01:48Snubblade på denna adress...
http://www.extraoptical.se/index.php?nr=90&idkategori=102&kat_name=Special%20glas%F6gon
Det priset inkluderar insatsoptik... undrars om det är prisvärda grejjer och om synsam vill släppa min recept 🙂
Snubblade på denna adress...
http://www.extraoptical.se/index.php?nr=90&idkategori=102&kat_name=Special%20glas%F6gon
Det priset inkluderar insatsoptik... undrars om det är prisvärda grejjer och om synsam vill släppa min recept 🙂