Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 12:59Vilka Bliz är det du har? Jag har ett par Pace som jag tycker funkar bra. En annan modell jag provade utav Bliz var tokbred:-P
Vilka Bliz är det du har? Jag har ett par Pace som jag tycker funkar bra. En annan modell jag provade utav Bliz var tokbred:-P
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:08Hmm, jag vet inte vad modellen heter... De kostade 350:- iaf på Sportson.
Hmm, jag vet inte vad modellen heter... De kostade 350:- iaf på Sportson.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:13Jag drar till med en vild gissning på att det är Typhoon + du har Nina. Det lät så på beskrivningen och priset tycker jag. 🙂
Edit rättade till stavningen.
Jag drar till med en vild gissning på att det är Typhoon + du har Nina. Det lät så på beskrivningen och priset tycker jag. 🙂
Edit rättade till stavningen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:19Typhoon låter bekant. Hittade inte dom på Bliz hemsida. Modellen finns nog inte längre.
De är i alla fall alldeles för breda för mig. Och jag går emot med ögonfransarna fast jag har små stumpar.
Typhoon låter bekant. Hittade inte dom på Bliz hemsida. Modellen finns nog inte längre.
De är i alla fall alldeles för breda för mig. Och jag går emot med ögonfransarna fast jag har små stumpar.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:34Bliz Pace ligger på ca 600 kr har jag för mig och jag är supernöjd med dem.
Bliz Pace ligger på ca 600 kr har jag för mig och jag är supernöjd med dem.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:35Jag får se om jag kan hitta dom nånstans och kan prova. 🙂 Får man med fler glas till dom?
Jag får se om jag kan hitta dom nånstans och kan prova. 🙂 Får man med fler glas till dom?
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:41Det var två glas med till mina. Ett par kontrastglas och ett par något mörkare. Kontrastglasen är kanon! Tar bort udden av jobbigt solljus, men funkar även när man ger sig in i skogen och behöver se bra trots att det blir skuggigt.
Det var två glas med till mina. Ett par kontrastglas och ett par något mörkare. Kontrastglasen är kanon! Tar bort udden av jobbigt solljus, men funkar även när man ger sig in i skogen och behöver se bra trots att det blir skuggigt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 16:08Jag kör aldrig med glasögon fast jag borde nog det i bland.
Har aldrig gillat glasögon oavsett vad jag gör,
Jag kör aldrig med glasögon fast jag borde nog det i bland.
Har aldrig gillat glasögon oavsett vad jag gör,
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 18:15Tips för den som behöver rx-optik... (Jenny?)
Shimano Equinox ca 700:-
Shimano RX-insats ca 170:-
Specsavers glas+undersökning 501:-Klara på ett par veckor.
Sjukt prisvärt anser jag som är mkt nöjd med ovanstående.
/r
Tips för den som behöver rx-optik... (Jenny?)
Shimano Equinox ca 700:-
Shimano RX-insats ca 170:-
Specsavers glas+undersökning 501:-
Klara på ett par veckor.
Sjukt prisvärt anser jag som är mkt nöjd med ovanstående.
/r
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 18:53Vad är rx-optik, Rickard?
Vad är rx-optik, Rickard?