Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:39Bruse >> Lyx !!! Hade 500+ ... Vart är Jessie när man behöver henne tidigt ?
Lucas >> Så ja nu tar vi det lugnt !!! Blinka in i höger filen och lägg dig i 80
Här kommer dagen underbart härliga rapport.....
Eskilstuna: Regn, mulet från kvällen 15-18 g
Bruse >> Lyx !!! Hade 500+ ... Vart är Jessie när man behöver henne tidigt ?
Lucas >> Så ja nu tar vi det lugnt !!! Blinka in i höger filen och lägg dig i 80
Här kommer dagen underbart härliga rapport.....
Eskilstuna: Regn, mulet från kvällen 15-18 g
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:48Men Micke: Vad fan när skall folk lära sig att köra??
Men Micke: Vad fan när skall folk lära sig att köra??
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:04Lucas >> jag har slutat undra sen jag låg på Essingeleden på väg till jobbet och de berättade att det var snökaos i Norrtälje( 5 mil från Essingeleden). Direkt vart hela Essingeleden en parkeringsplats. Folk fick panik och började bromsa...:@
Lucas >> jag har slutat undra sen jag låg på Essingeleden på väg till jobbet och de berättade att det var snökaos i Norrtälje( 5 mil från Essingeleden). Direkt vart hela Essingeleden en parkeringsplats. Folk fick panik och började bromsa...:@
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:53Lina >> Orkade inte läsa alla 500+ men de mesta läste jag faktiskt .. Så nu är jag trött och vill hem och sova 🙂
Lina >> Orkade inte läsa alla 500+ men de mesta läste jag faktiskt .. Så nu är jag trött och vill hem och sova 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:53får man inte jobba så får man söka jobb och kolla på cyklar..
får man inte jobba så får man söka jobb och kolla på cyklar..
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:55Micke: jag förstår dig! Ta en liten powernap 😀
Helen: glöm inte kontakta vårdcentralen.... Lycka till med sår, cykelletande och jobbsökande 🙂
Micke: jag förstår dig! Ta en liten powernap 😀
Helen: glöm inte kontakta vårdcentralen.... Lycka till med sår, cykelletande och jobbsökande 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:00Lina >> Dessvärre så får den vänta till kl 1330 då jag har ätit lunch 🙂 Då vankas det 30 min i massagestolen, skön musik och power nap 😀
Lina >> Dessvärre så får den vänta till kl 1330 då jag har ätit lunch 🙂 Då vankas det 30 min i massagestolen, skön musik och power nap 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:01Micke: låter inte helt fel.... massagestol, härligt! Ha det så bra fram tills dess 😀
Micke: låter inte helt fel.... massagestol, härligt! Ha det så bra fram tills dess 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:11Morgon! Har nu hunnit med massor innan jag loggade in här. (H:) Nu lär det dröja till dess att jag kikar in nästa gång så ni kan väl låta bli skriva så förbannat mycket de kommande, ska vi säga 3 timmarna? 😉
Morgon! Har nu hunnit med massor innan jag loggade in här. (H:) Nu lär det dröja till dess att jag kikar in nästa gång så ni kan väl låta bli skriva så förbannat mycket de kommande, ska vi säga 3 timmarna? 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:13Lina >> Hoppas bara att jag klarar av att hålla ögonen öppna tills dess 😉
Lina >> Hoppas bara att jag klarar av att hålla ögonen öppna tills dess 😉