Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: Tack för tipset! Jag gillar faktiskt de där mackorna, kanske inte till frukost men i alla fall. Vad gröten beträffar säger jag som Tjorven i Saltkråkan: "Gröt är OTÄCKT, klibbigt och äckligt"

Bruse >> Enkelt .. Blanda egen müssli, köp små förpackningar med yoghurt. Klart 🙂 Gott & enkelt

Morgon!
Jag har ätit frukost hemma i min nya lgh. Att jag ätit fruksot är en bedrift i sig 🙂

Sessan: Gott att höra! Är du utom räckhåll från din gamla värd nu?

Sessan >> Grattis till den nya !! Kan tänka mig att din frukost smakade lite extra bra idag

Hahaha, har kvar 2/3 delar av sakerna i den gamla än. Frukost var en intressant upplevelse då jag varit superdålig och knappt ätit frukost under hela sommaren (#)

Gomorron.

Vaknade strax efter 7 och såg genast att det skulle bli strålande väder. Härligt. SEn somnade jag om och vaknade lite senare av att det var nåt dåligt på TV. Såg att solen fortfarande sken. Somnade om och vaknade till Desperat Housewives. Chefe

Micke, det är Linda som har problem. Inte jag.

Linda, jag hittade några grova mackor som skulle vara färska i över en månad (degen och förpackning ska garantera detta). Sen kan du ha en tub mjukost och garage-mjölk så är frukostem fixad 😉

Camilla: Jo, det får väl bli någon sådan lösning är jag rädd. Fast nästa gång jag åker ska jag vara där i en månad så då är det inga problem 🙂