Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:11Goder Morgon!
Ingen sol här inte - molnen hänger tunga, precis som de senaste dagarna.... Vilken tur att man är sin egen lilla solstråle och kan förgylla dagen ändå 😉
Goder Morgon!
Ingen sol här inte - molnen hänger tunga, precis som de senaste dagarna.... Vilken tur att man är sin egen lilla solstråle och kan förgylla dagen ändå 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:13Lucas >> utan om tre då eller 😉
Hur ska jag då klara mig när hon slutar där ... ?? Mitt kaffe då ?
Lucas >> utan om tre då eller 😉
Hur ska jag då klara mig när hon slutar där ... ?? Mitt kaffe då ?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:14Gör ju vanligt kaffe här uppe på kontoret med. 😀
Gör ju vanligt kaffe här uppe på kontoret med. 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:15Lucas >> men nu var det inte dig vi pratar om 😉 utan mig (H)
Lucas >> men nu var det inte dig vi pratar om 😉 utan mig (H)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:48Mm, men frågan är ju hur jag skall klara mina mornar när hon slutar där, Fluffetussan förgyller ju min morgon varje dag 😉
Mm, men frågan är ju hur jag skall klara mina mornar när hon slutar där, Fluffetussan förgyller ju min morgon varje dag 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:53God morgon! Blev tyvärr McD-frukost idag. 🙁 Klurigt när jag bara är i Örebro som hastigast och det går inte att spara i kylen eftersom jag inte är tillbaka förens om två veckor...
God morgon! Blev tyvärr McD-frukost idag. 🙁 Klurigt när jag bara är i Örebro som hastigast och det går inte att spara i kylen eftersom jag inte är tillbaka förens om två veckor...
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2010, 09:56Linda, köp Wasas färdiga knäckebröd, de håller ett tag. Och mjölk med lång hållbarhet: http://www.arla.se/Default____17767.aspx?SelectedMenuItem=22036
Linda, köp Wasas färdiga knäckebröd, de håller ett tag. Och mjölk med lång hållbarhet: http://www.arla.se/Default____17767.aspx?SelectedMenuItem=22036
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:59Bruse >> Är det något som borde förbjudas att kallas macka/ mat / föda så är det de där färdiga mackorna från Wasa.
Bruse >> Är det något som borde förbjudas att kallas macka/ mat / föda så är det de där färdiga mackorna från Wasa.
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2010, 10:00Det kan du ha rätt i Micke. Men vad är Lindas alternativ? Möglig limpa?
Eller så har du havregryn och micrar gröt.
Det kan du ha rätt i Micke. Men vad är Lindas alternativ? Möglig limpa?
Eller så har du havregryn och micrar gröt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 10:00Bruse: 4 månaders hållbarhet... är det verkligen något man skulle våga dricka.... fy (t-)
Bruse: 4 månaders hållbarhet... är det verkligen något man skulle våga dricka.... fy (t-)