Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:15Snuskis >> jag vet att flera av dina delar fungerar alldeles utmärkt 😉
Snuskis >> jag vet att flera av dina delar fungerar alldeles utmärkt 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 11:04God morgon. Skönt med sovmorgon, satte precis på kastrullen på spisen för att koka lite frukostägg. Ska försöka komma ut på ett kort pass innan vädret slår till och jag ska till tandläkaren (#)
God morgon. Skönt med sovmorgon, satte precis på kastrullen på spisen för att koka lite frukostägg. Ska försöka komma ut på ett kort pass innan vädret slår till och jag ska till tandläkaren (#)
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 11:52Mierin, ja, jag kan nog pladdra på med fingrarna. Händerna i sig är väl inte helt 100. (#) Och dina hundar är ju dösnabba! För mig som inte är insatt finns det whippet och "vinthund". *här skulle det sitta bra med en rodnagubbe*
Micke, jag antar att du t
Mierin, ja, jag kan nog pladdra på med fingrarna. Händerna i sig är väl inte helt 100. (#) Och dina hundar är ju dösnabba! För mig som inte är insatt finns det whippet och "vinthund". *här skulle det sitta bra med en rodnagubbe*
Micke, jag antar att du t
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 11:59Snuskis >> Är gentleman ( eller hur var det nu ... ? ) (H)
Snuskis >> Är gentleman ( eller hur var det nu ... ? ) (H)
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:00*nynnar högt (men givetvis försynt) på Little Red Riding Hood*
Heeeej Micke! Var DU där? Det hade jag inte en aaaaning om... 😉
*nynnar högt (men givetvis försynt) på Little Red Riding Hood*
Heeeej Micke! Var DU där? Det hade jag inte en aaaaning om... 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:09Förklaring till att vädret inte stämmer med det jag skriver 😀 (t+)
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2100010/lovade-sol-blev-regn-manga-vadermissar-i-sommar
Förklaring till att vädret inte stämmer med det jag skriver 😀 (t+)
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2100010/lovade-sol-blev-regn-manga-vadermissar-i-sommar
Quote from ellen olsson on 17 August 2010, 12:20Det är ju direkt fånigt att "lova" sol i Göteborg. Det inser ju vem som helst! (#)
Det är ju direkt fånigt att "lova" sol i Göteborg. Det inser ju vem som helst! (#)
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:20Micke, vad är du för en gentleman som först lovar att hjälpa mig med modemet och sen bara g-l-ö-m-m-e-r av det? 😉 *pikar*
Micke, vad är du för en gentleman som först lovar att hjälpa mig med modemet och sen bara g-l-ö-m-m-e-r av det? 😉 *pikar*
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:24Snuskis>> Det var inget modem det är en dongel !!!, och nej du är inte glömd.
Snuskis>> Det var inget modem det är en dongel !!!, och nej du är inte glömd.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:27Det är fortfarande ett modem, i form av en dongel. 😉
Det är fortfarande ett modem, i form av en dongel. 😉