Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mierin, du har väl ryggsäckar på hundarna? 😉 Då kan du lasta på dom två vattenflaskor var och behöver inte bekymra dom om det. 😉 Hehe!!

Lina: Har du våtdräkt så kan du ju simma istället för att paddla. Men du kan skicka hit lite regn, tycker inte att det är tillräckligt här 🙂

Nina: Nej då inte alls, bara rygg, höfter, knän och fötter som knakar och en mage som fuckar upp ämnesomsättnin

Men jag har the oxå! Lite "We are the champions"-rooibos, fruktthe eller French Earl Grey?

Inte då Nina!
Det enda som bärs av mina hundar är täcken när det är regn eller kallt samt tävlingstäckena när det är kapplöpning. Med tanke på deras kropsbyggnad samt den hastighet de kommer upp i skulle olyckor kunna inträffa...
BILD:http://sphotos.ak.f

Linda: Oh yes, det har jag ju faktiskt 🙂 Simning it is!!!
Jag skickar över så mycket som jag bara kan - börjar lessna lite på det nu....

Snuskis >> För om jag gör det så kommer vi att spama denna tråd och komma överens om att vi helt klart är oense (H)

Mierin, det var mest som ett skämt det där med ryggsäckarna. 😉 Hur snabbt springer en sån hund som snabbast?

Micke, vad jag var ute efter var att du faktiskt inte har en aning om jag har en enda fungerande kroppsdel. 😉 Muahaha!!!

De har en topphastighet på 50-55km/h, så det kan gå undan 😀
De är inte så uthålliga, dock. Ett par hundra meter, sen måste de vila.
(Greyhounden kommer upp i närmare 70km/h).

Så själv ligger man i lä...

Nina: Dina fingrar verkar fungera bra 😉 men det

Jag fick plötsligt en vision av en whippetvalpkurs:
Om valpen inte kommer på inkallning - spring ikapp val... eh.. äsch?