Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:31God morgon. Sitter här och försöker tugga i mig lite frukost efter en natt med dålig sömn. Ibland önskar man att man drack kaffe..(#)
God morgon. Sitter här och försöker tugga i mig lite frukost efter en natt med dålig sömn. Ibland önskar man att man drack kaffe..(#)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:33(H:) god morgon alla, vilken vacker morgon vi har, trodde det skulle regna idag. Fast det e klart att fluffetussan gör morgonen lite bättre 😉
(H:) god morgon alla, vilken vacker morgon vi har, trodde det skulle regna idag. Fast det e klart att fluffetussan gör morgonen lite bättre 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:34Goder Morgon och välkomna till en solig Tokstad !
Eskilstuna: Molnigt 16-23 grader
Borås: Molnigt med risk för regn under eftermiddagen 16-21 grader
Falun: Regn 16 grader
Frölunda: Mulnigt med chans till regn till kvällen 16-23 grader
Geneve: molnigt 15-
Goder Morgon och välkomna till en solig Tokstad !
Eskilstuna: Molnigt 16-23 grader
Borås: Molnigt med risk för regn under eftermiddagen 16-21 grader
Falun: Regn 16 grader
Frölunda: Mulnigt med chans till regn till kvällen 16-23 grader
Geneve: molnigt 15-
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:38Micke: Ärligt talat så vet jag inte, jag öppnar bara dörren och så går hon iväg och häller upp en kopp till mig. 🙂
Micke: Ärligt talat så vet jag inte, jag öppnar bara dörren och så går hon iväg och häller upp en kopp till mig. 🙂
Quote from ellen olsson on 18 August 2010, 07:45Morrn! Grillväder (=regn) att vänta till ikväll alltså? Det passar ju bra med tanke på att grillning är utlyst. *suck*
Morrn! Grillväder (=regn) att vänta till ikväll alltså? Det passar ju bra med tanke på att grillning är utlyst. *suck*
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:52Lucas >> Får man fråga vilken kedja det är hon jobbar på ?
Sen att hon bara behöver se dig och häller upp kaffe utan att prata med dig bådar gott för framtida frukostar 😉
Lucas >> Får man fråga vilken kedja det är hon jobbar på ?
Sen att hon bara behöver se dig och häller upp kaffe utan att prata med dig bådar gott för framtida frukostar 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:58Micke: I söndags när vi träffades var kaffet redan klart när jag kom, utan att vi hade pratat om det innan:-) Så visst bådar det gott för framtida frukostar.
Hon jobbar på DA**S i två veckor till, sen skall hon sluta.
Micke: I söndags när vi träffades var kaffet redan klart när jag kom, utan att vi hade pratat om det innan:-) Så visst bådar det gott för framtida frukostar.
Hon jobbar på DA**S i två veckor till, sen skall hon sluta.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:05Lucas >> Men då hinner du ju prova Inferno (H:) För om jag inte minns fel så har även de den blandningen..
Flyttar hon in om två veckor ? Tjena hej du här går det fort fram 😉
Lucas >> Men då hinner du ju prova Inferno (H:) För om jag inte minns fel så har även de den blandningen..
Flyttar hon in om två veckor ? Tjena hej du här går det fort fram 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:43Gomorron, äntligen skiner solen här!!! 🙂
Gomorron, äntligen skiner solen här!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:05Micke: Nä inte in om två veckor 😀
Micke: Nä inte in om två veckor 😀