Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 07:42Morgon !
Här är dagens soliga rapport !!
Eskilstuna: Molnigt, regn framåt kvällen 16-23 grader
Borås: Mulet och regn under eftermiddagen 16-21 grader
Falun: Mulet och regn under eftermiddagen 16-23 grader
Frölunda: Mulet, regn under lunch och kväll 15
Morgon !
Här är dagens soliga rapport !!
Eskilstuna: Molnigt, regn framåt kvällen 16-23 grader
Borås: Mulet och regn under eftermiddagen 16-21 grader
Falun: Mulet och regn under eftermiddagen 16-23 grader
Frölunda: Mulet, regn under lunch och kväll 15
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:07Jeanette: Ja kan man vara annat?? Får ju se en vacker tös varje morgon, som jag dessutom datear lite smått.
Micke: Svart? menar du annat så verkar det vara på rätt väg 🙂
Jeanette: Ja kan man vara annat?? Får ju se en vacker tös varje morgon, som jag dessutom datear lite smått.
Micke: Svart? menar du annat så verkar det vara på rätt väg 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:07God morgon! *ler och nynnar lite bara för att jag kan*
Dags att gå en trappa ner och äta frukost! 😀
God morgon! *ler och nynnar lite bara för att jag kan*
Dags att gå en trappa ner och äta frukost! 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:18Lucas >> Är det "inferno" så vill jag ha en liten liten skvätt mjölk i.
men jag tänkte nog mest på hur det går med damen ifråga. Det måste ju vara perfekt ... En massa små träffar i stort sett varje dag innan era dejter ... klockrent ju * funderar på om
Lucas >> Är det "inferno" så vill jag ha en liten liten skvätt mjölk i.
men jag tänkte nog mest på hur det går med damen ifråga. Det måste ju vara perfekt ... En massa små träffar i stort sett varje dag innan era dejter ... klockrent ju * funderar på om
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:32Gomorron. Inte för att den är så värst god. 🙁 Jag mår som en kratta. *ymf ymf*
Magen skriker men jag ids inte äta. Kan ju knappt svälja mitt eget saliv. (lät äckligare än det var menat). Barnen ska till sin pappa idag och jag har ångest över hur jag sk
Gomorron. Inte för att den är så värst god. 🙁 Jag mår som en kratta. *ymf ymf*
Magen skriker men jag ids inte äta. Kan ju knappt svälja mitt eget saliv. (lät äckligare än det var menat). Barnen ska till sin pappa idag och jag har ångest över hur jag sk
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:42Snuskis >> Hur ska du överleva ??? Inget kaffe ??? Men fråga Lucas snällt så kanske han kan komma förbi med ett paket till dig
Snuskis >> Hur ska du överleva ??? Inget kaffe ??? Men fråga Lucas snällt så kanske han kan komma förbi med ett paket till dig
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:44Jag klarar mig utan kaffe. Gjorde ju det i ett par år. Däremot vill jag ha en helt ny kropp!! Från topp till tå. Jag kan ta en stl 36 när vi ändå håller på att byta. 😉 Men den ska fungerar perfekt!
Jag klarar mig utan kaffe. Gjorde ju det i ett par år. Däremot vill jag ha en helt ny kropp!! Från topp till tå. Jag kan ta en stl 36 när vi ändå håller på att byta. 😉 Men den ska fungerar perfekt!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:50Snuskis >> Kan förstå att du vill byta ut vissa delar som gör ont men varför hela kroppen ?? Det är väl bara dumt.
Snuskis >> Kan förstå att du vill byta ut vissa delar som gör ont men varför hela kroppen ?? Det är väl bara dumt.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:52Micke: Visst e det bra med en massa små dater som är lite tidspressade, det gör dom riktiga lite bättre.
Snuskis: Något har hänt med mina ögon, men man kanske kan börja förbereda sig 😉
Micke: Visst e det bra med en massa små dater som är lite tidspressade, det gör dom riktiga lite bättre.
Snuskis: Något har hänt med mina ögon, men man kanske kan börja förbereda sig 😉
Quote from Fredric Lagerström on 17 August 2010, 08:55God morgon!
Vi går mot öst, vi går mot väst, vi går mot ljus,vi går mot liv, vi går mot fest! *hämtar mer kaffe*
God morgon!
Vi går mot öst, vi går mot väst, vi går mot ljus,vi går mot liv, vi går mot fest! *hämtar mer kaffe*