Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 08:56Linda: Eftersom jag är en Showoff 😉 så får jag väl säga att dom är lite småfluffiga.
Linda: Eftersom jag är en Showoff 😉 så får jag väl säga att dom är lite småfluffiga.
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2010, 08:59God morgon!
Hej och hå,
vi nu till gruvan gå...Uselt kaffe serveras här.
God morgon!
Hej och hå,
vi nu till gruvan gå...
Uselt kaffe serveras här.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:09Lucas: Känns bra att de fortfarande är fluffiga, har ju inte varit där uppe på ett bra tag.
Lucas: Känns bra att de fortfarande är fluffiga, har ju inte varit där uppe på ett bra tag.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:34Nä, det är första gången på länge för mig med.
Nä, det är första gången på länge för mig med.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:09Morron! Idag är den inte god! (#) Jag har inte blivit ett dugg mindre förkyld över natten. (t-) Dottern är ute i bilen och hämtar mina halstabletter och jag vill helst amputera hela skallen.
Och jag som hade sett fram emot två yogapass idag. ¤#"#@$@£#"!
Morron! Idag är den inte god! (#) Jag har inte blivit ett dugg mindre förkyld över natten. (t-) Dottern är ute i bilen och hämtar mina halstabletter och jag vill helst amputera hela skallen.
Och jag som hade sett fram emot två yogapass idag. ¤#"#@$@£#"!
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:37Nina... amputera skallen låter som en dum ide...
Nina... amputera skallen låter som en dum ide...
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 11:40Ja, det är bättre med lobotomi. 😉
Ja, det är bättre med lobotomi. 😉
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 12:03Micke: Var står infravärmarparken som sägs kunna ge uppemot 25 grader idag? (#)
17 verkar ha potential att bli dagens maxtemperatur...
Micke: Var står infravärmarparken som sägs kunna ge uppemot 25 grader idag? (#)
17 verkar ha potential att bli dagens maxtemperatur...
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 12:06Är du hemma igen, det låter så, Fredrik.
🙂
Är du hemma igen, det låter så, Fredrik.
🙂
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 12:08Ja, jag är hemma och söker ny bostad på annan ort... 😉
Ja, jag är hemma och söker ny bostad på annan ort... 😉