Quote from ellen olsson on 15 August 2010, 18:39Absolut inte, Johanna. Jag vaknade innan 08:30 iallafall och jag har inga men av gårdagen förutom en återkommande smak av gammal öl... 😀
Absolut inte, Johanna. Jag vaknade innan 08:30 iallafall och jag har inga men av gårdagen förutom en återkommande smak av gammal öl... 😀
Quote from ellen olsson on 15 August 2010, 18:39Absolut inte, Johanna. Jag vaknade innan 08:30 iallafall och jag har inga men av gårdagen förutom en återkommande smak av gammal öl... 😀
Absolut inte, Johanna. Jag vaknade innan 08:30 iallafall och jag har inga men av gårdagen förutom en återkommande smak av gammal öl... 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:49och en släng av dubbelinlägg... 😉
Vill bara säga Fredrik, om jag blir fet så är det ditt fel! (t+)
och en släng av dubbelinlägg... 😉
Vill bara säga Fredrik, om jag blir fet så är det ditt fel! (t+)
Quote from ellen olsson on 15 August 2010, 18:51😀
😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 19:18Du skulle hållit dig till champagnen så hade du sluppit ölsmaken.
Du skulle hållit dig till champagnen så hade du sluppit ölsmaken.
Quote from ellen olsson on 15 August 2010, 20:05Smart! Jag ska tänka på det nästa gång. 🙂
Smart! Jag ska tänka på det nästa gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 07:14God morgon. Klockan ringde alldeles för tidigt (som vanligt) men nu intas det frukost så man vaknar väl till så småningom.
God morgon. Klockan ringde alldeles för tidigt (som vanligt) men nu intas det frukost så man vaknar väl till så småningom.
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 07:27Morrn! Nu är det grottekvarnsmåndag igen efter en veckas semester. Tur att jag snart har semester igen! 🙂
Morrn! Nu är det grottekvarnsmåndag igen efter en veckas semester. Tur att jag snart har semester igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 07:38Morrn!
Huvudet upp och fötterna ner...
Morrn!
Huvudet upp och fötterna ner...
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 07:41Morgon på Eder alla,
Här är dagens rapport:
Eskilstuna: Molnigt 16-23 grader
Borås: Molnigt 15-21 grader
Falun: Soligt 15-19 grader
Frölunda: Molnigt med chans till regn under hela dagen 17-24 grader
Geneve: Ingen hemma
Göteborg: Molnigt med chans till
Morgon på Eder alla,