Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 10:56God morgon. Ganska utsövd efter en natt i egen säng. Idag blir det nog lugnt, kanske beger mig ut på ett pass.
God morgon. Ganska utsövd efter en natt i egen säng. Idag blir det nog lugnt, kanske beger mig ut på ett pass.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:03Zzzzzz God morgon...
Kan inte förstå att jag är så trött efter gårdagens kräftskiva, men jag slipper vara bakis i alla fall. Jättetrevligt var det, men rätt sent. Väl hemma var det nästan 30 grader inne så jag kunde inte sova 🙁 Hmm, kan det vara det so
Zzzzzz God morgon...
Kan inte förstå att jag är så trött efter gårdagens kräftskiva, men jag slipper vara bakis i alla fall. Jättetrevligt var det, men rätt sent. Väl hemma var det nästan 30 grader inne så jag kunde inte sova 🙁 Hmm, kan det vara det so
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:28God morgon !
Hemma från ett underbart trailrunningpass i sommarregn 🙂
God morgon !
Hemma från ett underbart trailrunningpass i sommarregn 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:30Låter härligt, Jimmy! 😀
Låter härligt, Jimmy! 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:34God förmiddag!
på mitt schema idag står det;
slappa
fixa med en dator
handla
cyklingen får vänta tills i kväll då gårdagens öl gör mig aningens seg
men eftersom min tävlingskombattant Helena plötsligt tränar som en tok så ska jag i alla fall cykla mi
God förmiddag!
på mitt schema idag står det;
slappa
fixa med en dator
handla
cyklingen får vänta tills i kväll då gårdagens öl gör mig aningens seg
men eftersom min tävlingskombattant Helena plötsligt tränar som en tok så ska jag i alla fall cykla mi
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 12:45*gäspar* Har lyckats släpa mig upp ur sängen och ska in till stan på födelsedagskalas. Passar bra att de lägger sånt på mina vilodagar =)
Ska förbi Addnature på vägen och spana lite skojig utrustning.
Hoppas ni får en bra dag.
*gäspar* Har lyckats släpa mig upp ur sängen och ska in till stan på födelsedagskalas. Passar bra att de lägger sånt på mina vilodagar =)
Ska förbi Addnature på vägen och spana lite skojig utrustning.
Hoppas ni får en bra dag.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 12:48Men Jocke - var inte hela dan igår en enda stor vilodag? 😉
Men Jocke - var inte hela dan igår en enda stor vilodag? 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 12:50Jessie sovdag och vilodag
Jessie sovdag och vilodag
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 14:46Hasse: Det blev "New York, I Love You" - en lite udda film om kan man nog säga att det var... En ännu rörigare variant av Love Actually 😉 Men, jag gillade den, många små roliga detaljer (t+)
Tänkte jag skulle försöka se ännu en film nu i veckan, Ajami (I
Hasse: Det blev "New York, I Love You" - en lite udda film om kan man nog säga att det var... En ännu rörigare variant av Love Actually 😉 Men, jag gillade den, många små roliga detaljer (t+)
Tänkte jag skulle försöka se ännu en film nu i veckan, Ajami (I
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:11Men du vaknade först nu, Fredrik?
Men du vaknade först nu, Fredrik?