Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 09:15God morgon alla. Dagen kommer att innehålla 25-30 mil landsvägåkning, och kanske ett trevligt besök, hmm känner mig som femton igen 🙂
Snuskis: Det skall inte regna idag eller imorgon.
God morgon alla. Dagen kommer att innehålla 25-30 mil landsvägåkning, och kanske ett trevligt besök, hmm känner mig som femton igen 🙂
Snuskis: Det skall inte regna idag eller imorgon.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 10:28God morgon, har sovit oväntat bra på luftmadrassen idag och är inte så stel i ryggen som jag befarat. Kan bli en bra dag detta.
God morgon, har sovit oväntat bra på luftmadrassen idag och är inte så stel i ryggen som jag befarat. Kan bli en bra dag detta.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:10Gooood morgon! Eller okej då, god förmiddag - men jag har iaf varit uppe en bra stund redan.
Idag är jag på GALET BRA HUMÖR efter en kanonkväll igår och snart ska jag ge mig ut och leta burkar (nej, inte tomburkar!) på stan med Hasse! 😀
Gooood morgon! Eller okej då, god förmiddag - men jag har iaf varit uppe en bra stund redan.
Idag är jag på GALET BRA HUMÖR efter en kanonkväll igår och snart ska jag ge mig ut och leta burkar (nej, inte tomburkar!) på stan med Hasse! 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:13Plocka upp lite tomburkar när ni ändå håller på, Håll Sverige rent!
Plocka upp lite tomburkar när ni ändå håller på, Håll Sverige rent!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:16Det finns faktiskt ett geocachingmotto som lyder:
Cache in - trash out! (t+)
Det finns faktiskt ett geocachingmotto som lyder:
Cache in - trash out! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:30Godmorgon, tillbaka efter en spring tur i solen och värmen.
Ser ut att bli en riktigt härlig dag, nu får det bli en smörgås och kaffe för att sedan bege mig ut i solen.
Känner att jag behöver ta vara på den när den tittar fram.
Godmorgon, tillbaka efter en spring tur i solen och värmen.
Ser ut att bli en riktigt härlig dag, nu får det bli en smörgås och kaffe för att sedan bege mig ut i solen.
Känner att jag behöver ta vara på den när den tittar fram.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:39Micke: du hade sååååå fel ang vädret här i Malmö.... det regnar och klockan har inte hunnit bli 21 ännu.... *snyft* Fast, det är klart, då kan det bli en eftermiddagsbio med gott samvete.... 🙂
Micke: du hade sååååå fel ang vädret här i Malmö.... det regnar och klockan har inte hunnit bli 21 ännu.... *snyft* Fast, det är klart, då kan det bli en eftermiddagsbio med gott samvete.... 🙂
Quote from ellen olsson on 14 August 2010, 13:45God eftermiddag. Här är det varmt. Inte alls som i Göteborgstrakten...
God eftermiddag. Här är det varmt. Inte alls som i Göteborgstrakten...
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:07Välkommen "hem" Fredrik! (H)
Välkommen "hem" Fredrik! (H)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:11I Göteborg är det alldeles lagom. Inte för varmt och inte för kallt. 😀
I Göteborg är det alldeles lagom. Inte för varmt och inte för kallt. 😀