Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:12Micke: Varsågod, men hur många frukostar äter du egentligen?
Micke: Varsågod, men hur många frukostar äter du egentligen?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:18Linda >> Normalt en men på fredagar så är det två 😀 vilket gör att lunchen blir en aning mindre
Linda >> Normalt en men på fredagar så är det två 😀 vilket gör att lunchen blir en aning mindre
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:25Micke: Trevligt. Jag får två frukostar på onsdagar men bara under terminstid och om jag är på min arbetsplats (jobbar ju mycket hemifrån).
Micke: Trevligt. Jag får två frukostar på onsdagar men bara under terminstid och om jag är på min arbetsplats (jobbar ju mycket hemifrån).
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:38Jag är glad om jag får en frukost (#)
Jag är glad om jag får en frukost (#)
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:38God morgon! Nu är det nedräkning på allvar igen 🙂 Om 4 tim! (H:) Pöss på er singlar!
God morgon! Nu är det nedräkning på allvar igen 🙂 Om 4 tim! (H:) Pöss på er singlar!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:54Micke och Lind: Jo det gick väl bra igår, det kommer att bli en fortsättning på detta, sen så får vi se vad som händer 🙂
Micke och Lind: Jo det gick väl bra igår, det kommer att bli en fortsättning på detta, sen så får vi se vad som händer 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:04Micke, det är mer eller mindre soligt juh. Inte en droppe regn. Antar att allt kom inatt . 😉
Om Lucas går på moln så behöver han ju inte kaffet. Alltså ska det skänkas till Micke. (V)
Jessie, klaga inte!! Du gör ju inga sammanfattningar ändå. 😉 *pikar
Micke, det är mer eller mindre soligt juh. Inte en droppe regn. Antar att allt kom inatt . 😉
Om Lucas går på moln så behöver han ju inte kaffet. Alltså ska det skänkas till Micke. (V)
Jessie, klaga inte!! Du gör ju inga sammanfattningar ändå. 😉 *pikar
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:20Snuskis >> Det där var ett bra förslag !!!! (t+)
Snuskis >> Det där var ett bra förslag !!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:26Lucas: Vi håller tummarna! 🙂
Nina: Vad duktig du är! Mår du bättre idag?
Lucas: Vi håller tummarna! 🙂
Nina: Vad duktig du är! Mår du bättre idag?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:31Nina: äter du med sugrör eller? (H)
Nina: äter du med sugrör eller? (H)