Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Enligt väderleksrapporten i GP häromdagen (man tager vad man haver) utlovades regn i Göteborg idag. Alltså bestämde vi att vi INTE skulle cykla idag. Nu skiner solen och jag har bokat in mig på annat. (#) *hmpf*

Micke, jag kommer att börja ringa dig varj

Snuskis >> Det är helt ok !! Bara ringa på ! Men det innebär inte att jag kan lova sol

Godmorgon! Galet trött i dag, och undrar hur jag ska ta mig igenom dagen.

Ibland önskar jag att jag var så där kaffeberoende som vissa hm (#) verkar vara. Då kunde jag åtminstone tro att det blev bättre efter ett par koppar.

God morgon! Här sovit skitdåligt i natt så jag till och med tyckte det var skönt när klockan ringde! Once in a lifetime.. Så nu har jag ätit 2 ägg, omega 3 och kre-alkalyn och ska nu åka iväg till gymmet innan jobbet. Snart helg, skönt ju!! (Med snart men

God morgon fr?n Nrk. Nu rullar vi mot V?ster?s. Tgif! RoH et 7.

Goooomårrån!

Jag har sovit rätt ok för att vara jag. 😀 Om en timma är det bodypump som gäller. Och jag ser ett ljusblått hål i himlen. kanske det inte behöver regna idag. fast regn är inte särskilt farligt. Jag var ute i regnet inatt. Det var kallt, så

God morgon. Riktigt trött idag. Ska bege mig mot Borås nu.

Morron !!

Här kommer dagens rapport. ( förlåt Snuskis )

Eskilstuna: Regn lunch/eftermiddag sedan molnigt 22-28 grader
Borås: Regn under för- och eftermiddag 18-22 grader
Falun: molnigt med regn mitt på dagen/eftermiddagen 18-26 grader
Frölunda: Mulet

Gomorron! Molnigt verkar vara temat för dagen. Är det för att vissa verkar sväva på dem nu? 😉

Fredrik >> jag skyller allt på Lucas. Det är hans fel ! 😉