Quote from Rasmus Olsson on 12 August 2010, 10:26Inte jag, kram på Micke!
Inte jag, kram på Micke!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:43Linda: Givetvis kommer rapport 🙂
Micke: puss på dig 😀
Linda: Givetvis kommer rapport 🙂
Micke: puss på dig 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:52Micke verkar vara poppis bland killarna 🙂
Micke verkar vara poppis bland killarna 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:53Hmm är det nu jag ska bli orolig eller så är det så att jag nu har fått förklaringen till varför vissa pojkar här inne inte har en flickvän 😉
Bruse & Lucas >> Tack er kan man lita på 😀 (H:)
Snuskis >> Va ? är jag elak mot dig ??? hmmmm
Hmm är det nu jag ska bli orolig eller så är det så att jag nu har fått förklaringen till varför vissa pojkar här inne inte har en flickvän 😉
Bruse & Lucas >> Tack er kan man lita på 😀 (H:)
Snuskis >> Va ? är jag elak mot dig ??? hmmmm
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:56Micke, du vet när du brukar säga att jag ska du vet vad om du vet vem och du vet vad och att du vet vad är du vet vem fast du vet vad och jag hotar med du vet vad, du vet. 😉
Micke, du vet när du brukar säga att jag ska du vet vad om du vet vem och du vet vad och att du vet vad är du vet vem fast du vet vad och jag hotar med du vet vad, du vet. 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:02Eller så har du fått förklaringen till varför DU är singel Micke... *flina*
(ja vaddå? han har ju själv utlyst "stora hoppa på Micke-dagen"?!?)
Eller så har du fått förklaringen till varför DU är singel Micke... *flina*
(ja vaddå? han har ju själv utlyst "stora hoppa på Micke-dagen"?!?)
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:06*Harklar eller hostar lite* *Mumlar* God förmiddag...
Micke åtminstone en stad på din karta har en felaktig väderrapport...
*Harklar eller hostar lite* *Mumlar* God förmiddag...
Micke åtminstone en stad på din karta har en felaktig väderrapport...
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:06Snuskis >> (#)
Jessie >> nja vet inte om det var jag som utlyste den direkt utan bara att det kändes mest så
Snuskis >> (#)
Jessie >> nja vet inte om det var jag som utlyste den direkt utan bara att det kändes mest så
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:16Micke: Nu började Solen skina lte där jag är 😉
Micke: Nu började Solen skina lte där jag är 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:21Sessan >> Men skiner inte solen alltid i ditt hjärta nu ... ? 😉
Sessan >> Men skiner inte solen alltid i ditt hjärta nu ... ? 😉