Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 08:33Lucas >> 😀 (t+) !!!!
Lucas >> 😀 (t+) !!!!
Quote from ellen olsson on 12 August 2010, 09:42Gomorron! Jag mjukstartar och slöar än så länge. 🙂
Gomorron! Jag mjukstartar och slöar än så länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 09:58Jag undrar vad det är för fel på att bara dela in väderrapporten i "södra Sthlm, centrala Sthlm och norra Sthlm" och sen nåt liknande för Gbg för att korta ner den?
Jag undrar vad det är för fel på att bara dela in väderrapporten i "södra Sthlm, centrala Sthlm och norra Sthlm" och sen nåt liknande för Gbg för att korta ner den?
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 09:59God morgon på er!
Tack för rapporten Micke. Det är trevligt att se att du inser att det är CHANS till regn, inte risk 😉
Lucas: Ha det jättetrevligt och lycka till idag! Vi dejtlösa Funbeatare sitter här och inväntar rapport 😀
God morgon på er!
Tack för rapporten Micke. Det är trevligt att se att du inser att det är CHANS till regn, inte risk 😉
Lucas: Ha det jättetrevligt och lycka till idag! Vi dejtlösa Funbeatare sitter här och inväntar rapport 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:01Jessie >> Det var inge bra ide ... Då måste jag ju lära mig vad som ligger vart ...
Jessie >> Det var inge bra ide ... Då måste jag ju lära mig vad som ligger vart ...
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:02Micke: Eller så kan du fråga mig, eller någon annan normalbegåvad människa som spenderat en stund i Stockholm i det här livet? 😉
Micke: Eller så kan du fråga mig, eller någon annan normalbegåvad människa som spenderat en stund i Stockholm i det här livet? 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:09Micke, Västra Frölunda ligger i VÄSTRA Göteborg. 😉 Ifall du skulle undra. 😉
Micke, Västra Frölunda ligger i VÄSTRA Göteborg. 😉 Ifall du skulle undra. 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:15Oki .. Idag verkar det vara "alla -hackar-på-Micke" dagen ... 🙁
Oki .. Idag verkar det vara "alla -hackar-på-Micke" dagen ... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:15Ahaa!! Är det därför det planeras en geocoachingträff på FB!! 😀
Ahaa!! Är det därför det planeras en geocoachingträff på FB!! 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:26Micke, jag ger bara igen för alla gånger du skäller på mig! 😉 Sådeså! HA!
Micke, jag ger bara igen för alla gånger du skäller på mig! 😉 Sådeså! HA!