Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:04Lucas >> Lovar inget men ska göra mitt bästa.
Här kommer dagens rapport !
Eskilstuna: Mulet 22-24 grader
Borås: Mulet och en hel del regn under dagen/kvällen 17-21 grader
Falun: Molnigt 18-24 grader
Frölunda: Mulet med regn under dag och kväll 18-23 gr
Lucas >> Lovar inget men ska göra mitt bästa.
Här kommer dagens rapport !
Eskilstuna: Mulet 22-24 grader
Borås: Mulet och en hel del regn under dagen/kvällen 17-21 grader
Falun: Molnigt 18-24 grader
Frölunda: Mulet med regn under dag och kväll 18-23 gr
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:28God morgon! Jag hade nästan glömt hur det kändes att inte vara helt stel i benen. Jag är som en ny människa! Sol är det också (H)
God morgon! Jag hade nästan glömt hur det kändes att inte vara helt stel i benen. Jag är som en ny människa! Sol är det också (H)
Quote from ellen olsson on 11 August 2010, 08:58Gomorron allihop! Härligt att höra, Katarina!
Här är det också sol så min inverkan på vädret var förhoppningsvis bara tillfällig. 🙂
Gomorron allihop! Härligt att höra, Katarina!
Här är det också sol så min inverkan på vädret var förhoppningsvis bara tillfällig. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:11God morgon.
Spännande väder här i Eskilstuna Micke 😉
Har precis varit ute på ett morgonpass. Riktigt skönt och underbart väder 😀
God morgon.
Spännande väder här i Eskilstuna Micke 😉
Har precis varit ute på ett morgonpass. Riktigt skönt och underbart väder 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:14Robert >> Sorry men har korrat nu
Robert >> Sorry men har korrat nu
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:56Micke kan du inte lägga till lapplands väsby på dagliga vädret? :p
Sleva i mig frulle och låta den smälta lite sen ut och träna. Ska utforska området runt räddningsverket idag efter tips från Linda.
God morgon alla glada för resten.
Micke kan du inte lägga till lapplands väsby på dagliga vädret? :p
Sleva i mig frulle och låta den smälta lite sen ut och träna. Ska utforska området runt räddningsverket idag efter tips från Linda.
God morgon alla glada för resten.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:59Jocke >> Lapplands väsby !! Inga problem
Jocke >> Lapplands väsby !! Inga problem
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 11:18Jocke å Micke: Lapplands väsby? Vad är det? *påpikar min blondhet* Lägg till staaan på väderleken istället 😉
Jocke å Micke: Lapplands väsby? Vad är det? *påpikar min blondhet* Lägg till staaan på väderleken istället 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:23Upplands Väsby fast med en mer subjektivt anpassat namn för att man ska känna hur nära staden det egentligen ligger.
Upplands Väsby fast med en mer subjektivt anpassat namn för att man ska känna hur nära staden det egentligen ligger.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 14:45Micke: Kan man få vädret mer specifikt geografiskt alltså (tyckte att Upplands Väsby hörde till Stockholm)!? I så fall vill jag ha Sigtuna på listan 😀
Joakim: Trevlig tur! Du får rapportera tillbaka sen så får jag se om jag kanske rider dit igen, det va
Micke: Kan man få vädret mer specifikt geografiskt alltså (tyckte att Upplands Väsby hörde till Stockholm)!? I så fall vill jag ha Sigtuna på listan 😀
Joakim: Trevlig tur! Du får rapportera tillbaka sen så får jag se om jag kanske rider dit igen, det va