Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:02Linda: Klart jag har vaknat på rätt sida, man kan inte göra annat när man har trevligt sällskap i luren 😉
Linda: Klart jag har vaknat på rätt sida, man kan inte göra annat när man har trevligt sällskap i luren 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:05Äsch slänger in ett gomorron trots att jag varit vaken åtskilliga timmar!!
Skönt att höra att Lucas och Sessan svävar ovanför regnmolnen idag! 😉
Äsch slänger in ett gomorron trots att jag varit vaken åtskilliga timmar!!
Skönt att höra att Lucas och Sessan svävar ovanför regnmolnen idag! 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:05Sessan: Ja, jag menar ju det. Var har du köpt den där luren förresten? 😉
Sessan: Ja, jag menar ju det. Var har du köpt den där luren förresten? 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:07Linda tror du att det ingår nån trevlig röst i luren? Isf är jag också spekulant på en!!!
Linda tror du att det ingår nån trevlig röst i luren? Isf är jag också spekulant på en!!!
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:14Jeanette: Ja, jag behöver byta mobil och tänkte passa på att få en med lite trevliga tillbehör 😉
Jeanette: Ja, jag behöver byta mobil och tänkte passa på att få en med lite trevliga tillbehör 😉
Quote from ellen olsson on 10 August 2010, 10:15Jeanette: Hade inte du och Marcus en "bytesaffär" på gång? 😉
Jeanette: Hade inte du och Marcus en "bytesaffär" på gång? 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:25Hoppas att det ingår en trevlig röst i mobilen som beställdes igår till mig (H:)
För jag vill också ha en vacker röst att somna & vakna till ( nej ingen automatisk)
Hoppas att det ingår en trevlig röst i mobilen som beställdes igår till mig (H:)
För jag vill också ha en vacker röst att somna & vakna till ( nej ingen automatisk)
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:53Jag har inte sagt något om en vacker röst, men trevlig och lagom trött röst i alla fall. Men jag tyckte rösten var lite oförskämd som höll på att gäspa för fullt både igår och idag 😉
Jag har inte sagt något om en vacker röst, men trevlig och lagom trött röst i alla fall. Men jag tyckte rösten var lite oförskämd som höll på att gäspa för fullt både igår och idag 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:06God morgon. Skönt med sovmorgon när man är ledig. Får se vad som händer idag, hoppas att du har rätt idag Micke 🙂
God morgon. Skönt med sovmorgon när man är ledig. Får se vad som händer idag, hoppas att du har rätt idag Micke 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:08Fredrik,
du menar Rio de Skellefteå?själv är jag inte riktigt vaken än, trots försök med blandad musik och att jag faktiskt klev upp kl 7 när klockan ringde utan snooze och prut.
Fredrik,
du menar Rio de Skellefteå?
själv är jag inte riktigt vaken än, trots försök med blandad musik och att jag faktiskt klev upp kl 7 när klockan ringde utan snooze och prut.