Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Jo jag har byteshandel på G med en viss Marcus men han ringer ju inte och säger söta/trevliga saker i örat så jag blir lika glad som vissa andra här inne!
Får väl se till att det kommer med i kontraktet om vi nu kommer så långt som till ett avslu

Rio de Skellefteå? Du menar Skellefteälven alltså. Den har jag väldigt nära till just nu. Mindre än 100m är det nog.

jaa, nära Honoluleå ... 😉

Z i dina ögon är väl inte 14 mil nära? 😉

Bruse: Missade ditt inlägg tidigare, men har läst i kapp nu. Ja vi har delad vårdnad om hundarna.

God morgon. Snart blir det till att svida om för att åka till jobbet och mitt morgon kaffe (H:)

Micke: See till att regnet dra vidaret fort, det är inget skoj att köra hoj i regn.

God morgon! Dax att dra p? cykel kl?derna f?r 17 mil f?r sjuka barn till Link?ping.

Värst vad ni var hurtiga på morgonen.

Själv blev jag väckt av en brutal signal å en massa pussar. En ovana jag snabbt kan bli mycket beroende av. Den kan även bli brutaljobbig de dagar man inte vaknar så...

Godmorgon!

Vaken efter gårdagens första mtb-tur på 4 månader. Första tisdagsrajden iår. Måste skärpa mig.

Så här kul var det.

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0f003d67a3424011a9a1645241481c98.jpg&Size=

Gomorron på er!! Vaknade med sol men nu har den försvunnit, var har du gjort av mitt solsken Micke??

Sessan, det där låter sååååå mysigt! Avis på dej och Lucas som verkar studsa iväg till jobbet med ett leendet på läpparna!