Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:41Jag mår inte ett dugg bättre idag. Jag har bara en ny taktik. Plåga kroppen till lydnad! (V) (H) Det var ganska svårt att bodypumpa med trasig kropp. och nu hat ju armarna lagt av oxå. 😉
Jag lyckades skyffla in maten på något vis. 😉 Rågkusar med mosat
Jag mår inte ett dugg bättre idag. Jag har bara en ny taktik. Plåga kroppen till lydnad! (V) (H) Det var ganska svårt att bodypumpa med trasig kropp. och nu hat ju armarna lagt av oxå. 😉
Jag lyckades skyffla in maten på något vis. 😉 Rågkusar med mosat
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:44Nej Nina, det behövs ju ändå inte? *PIKAR de som klagar*
Nej Nina, det behövs ju ändå inte? *PIKAR de som klagar*
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:45Jag har då inte sett nån sammanfattning på länge... 😉 Det har behövts, tro mig!! Vissa av oss sitter på bajsuppkoppling varannan vecka. 😉 *pikar tillbaks*
Jag har då inte sett nån sammanfattning på länge... 😉 Det har behövts, tro mig!! Vissa av oss sitter på bajsuppkoppling varannan vecka. 😉 *pikar tillbaks*
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:55Nina (t+)
Nina (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 06:25Morrn morrn, idag ska jag cykla RoH mellan västerås och uppsala efter en sen kväll på räkbåten med massa öl. Känns sådär smart. 🙂
Morrn morrn, idag ska jag cykla RoH mellan västerås och uppsala efter en sen kväll på räkbåten med massa öl. Känns sådär smart. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 06:27God morgon på er!! Laddad med kaffe, snart dags att ge sig ut och springa.
God morgon på er!! Laddad med kaffe, snart dags att ge sig ut och springa.
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2010, 07:41God morgon, väntar på att ägarinnan till cykeln med damsadel som står i hallen ska vakna, så jag får äta ägg.
God morgon, väntar på att ägarinnan till cykeln med damsadel som står i hallen ska vakna, så jag får äta ägg.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 08:45God morgon till eder alla!
Solen skiner, men på schemat står bokföring, övningskörning och lite inläsning av kusrlitteratur...
Ut till landet ska jag i alla fall och låta mina friskförklarade hundar springa av sig på vallen 😀Hoppas ni alla får en trev
God morgon till eder alla!
Solen skiner, men på schemat står bokföring, övningskörning och lite inläsning av kusrlitteratur...
Ut till landet ska jag i alla fall och låta mina friskförklarade hundar springa av sig på vallen 😀
Hoppas ni alla får en trev
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 08:46Gomorron!
Yoga på schemat om en knapp timma och jag är hungrig som en gnu. men eftersom man helst inte ska äta precis innan yoga så får nöja mig med kaffe och en pytteliten macka. Det är ingen höjdare att stå upp-å-nervänd med skrikande mage. 😉
Miiiick
Gomorron!
Yoga på schemat om en knapp timma och jag är hungrig som en gnu. men eftersom man helst inte ska äta precis innan yoga så får nöja mig med kaffe och en pytteliten macka. Det är ingen höjdare att stå upp-å-nervänd med skrikande mage. 😉
Miiiick
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 09:01God Morgon!
Bruse, kan du inte börja med ett ägg innan hon vaknar?
God Morgon!
Bruse, kan du inte börja med ett ägg innan hon vaknar?