Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:30Suck, uppkopplingen har strulat hela förmiddagen så jag får väl säga God förmiddag, istället för God morgon...
Lina: Ja här har vi trådar till allt, och alla är förmodligen lika off topic 😉
Bruse: Tycker gott att du kunde bjuda cykeln (och dess ägarinn
Suck, uppkopplingen har strulat hela förmiddagen så jag får väl säga God förmiddag, istället för God morgon...
Lina: Ja här har vi trådar till allt, och alla är förmodligen lika off topic 😉
Bruse: Tycker gott att du kunde bjuda cykeln (och dess ägarinn
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:33Linda: det låter bra.... jo, känns som de flesta är off topic mer eller mindre hela tiden... 😉
Åh vad gott med kräftor! NJUT!
Linda: det låter bra.... jo, känns som de flesta är off topic mer eller mindre hela tiden... 😉
Åh vad gott med kräftor! NJUT!
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2010, 07:38God morgon!
Vad har dagen i sitt sköte? Cykla, fotografera, softa, städa, shoppa?
God morgon!
Vad har dagen i sitt sköte? Cykla, fotografera, softa, städa, shoppa?
Quote from Fredric Lagerström on 15 August 2010, 07:47Ja, i stort
sett:)plus klippa stora mattan,brum,brum.
Ja, i stort
sett:)plus klippa stora mattan,brum,brum.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 08:38Idag kommer min dotter!! Loppet igår var kul, tiden skit men det känns helt ok. Ja, god morgon förstås!
Idag kommer min dotter!! Loppet igår var kul, tiden skit men det känns helt ok. Ja, god morgon förstås!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 08:44Morrn morrn, en söndag liggandes framför fötterna och ingen större lust att ta mig för nåt. Jag skulle nog behöva en fet spark i arschlet.
Morrn morrn, en söndag liggandes framför fötterna och ingen större lust att ta mig för nåt. Jag skulle nog behöva en fet spark i arschlet.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 08:58God Morgon!
Katarina, det viktigaste är ju att det var kul!
God Morgon!
Katarina, det viktigaste är ju att det var kul!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 09:27God morgon alla, Hoppas att detta blir en underbar dag (H:)
God morgon alla, Hoppas att detta blir en underbar dag (H:)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 09:48God morgon på er!
Veckans enda träningsfria dag, så i dag blir det till att ta tag i lite tvätt mm.
God morgon på er!
Veckans enda träningsfria dag, så i dag blir det till att ta tag i lite tvätt mm.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 10:47Gomorron!
Jag har ont i halsen!! :´(
Jag straffas väl för min lathet eller nånting. Lär inte bli nån bodypump idag i alla fall.
Gomorron!
Jag har ont i halsen!! :´(
Jag straffas väl för min lathet eller nånting. Lär inte bli nån bodypump idag i alla fall.