Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:13Massage fick mej att tänka på jobbets massagedyna....var tusan har den tagit vägen? (#) Hade ju faktiskt suttit bra med lite knådning nu.
Massage fick mej att tänka på jobbets massagedyna....var tusan har den tagit vägen? (#) Hade ju faktiskt suttit bra med lite knådning nu.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:23God morgon på er!
Idag fyller lillebror år så det vankas god middag och chokladtårta (kladdkaka faktiskt ;))
Nina: *darrar på läppen* Men.. men.. men... du får inte åka nu! Du måste vara här med oss! 🙁
Micke: Tack för regnet! Kan man möjligen muta si
God morgon på er!
Idag fyller lillebror år så det vankas god middag och chokladtårta (kladdkaka faktiskt ;))
Nina: *darrar på läppen* Men.. men.. men... du får inte åka nu! Du måste vara här med oss! 🙁
Micke: Tack för regnet! Kan man möjligen muta si
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:24Micke: Jag sooover tidigt eftersom jag går och lägger mig.. ehm.. tidigt? (efter klockan två på natten MÅSTE det ju vara tidigt igen, eller hur? 😉 )
Micke: Jag sooover tidigt eftersom jag går och lägger mig.. ehm.. tidigt? (efter klockan två på natten MÅSTE det ju vara tidigt igen, eller hur? 😉 )
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:38Linda >> Visst det funkar mer än bra !! Vad gör man inte för att slippa rävgiftet 😉
Jessie >> Klart att du går å lägger dig tidigt 😉
Linda >> Visst det funkar mer än bra !! Vad gör man inte för att slippa rävgiftet 😉
Jessie >> Klart att du går å lägger dig tidigt 😉
Quote from Fredric Lagerström on 19 August 2010, 09:41God morgon!
Det känns ju som att hösten är här. Läppjar kaffe lite håglöst sådär.
Det ska väl komma bättre väder vad det lider. Ett evigt lidande 😉
God morgon!
Det känns ju som att hösten är här. Läppjar kaffe lite håglöst sådär.
Det ska väl komma bättre väder vad det lider. Ett evigt lidande 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 18:14Micke, om jag ber riktigt, riktigt snällt... skulle man kunna få reda på nästa veckas Helsingborg-väder? 😉 Vill ju resa lätt och slippa helgardera med allt i garderoben.
Micke, om jag ber riktigt, riktigt snällt... skulle man kunna få reda på nästa veckas Helsingborg-väder? 😉 Vill ju resa lätt och slippa helgardera med allt i garderoben.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 18:58Anna >> Va nu då ? tänker du svika oss nollåttor mot en massa scania bor ???
När behöver du den ?
Anna >> Va nu då ? tänker du svika oss nollåttor mot en massa scania bor ???
När behöver du den ?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:27Det är lugnt Micke, behöver prognosen till helgen så jag slipper göra samma misstag som förra veckans Malmö-besök. Då hade gummistövlar och sydväst passat bättre än sommarskor.
Det blir lite mycket Skåne nu, börjar jag prata grötigt är det fullt tillåte
Det är lugnt Micke, behöver prognosen till helgen så jag slipper göra samma misstag som förra veckans Malmö-besök. Då hade gummistövlar och sydväst passat bättre än sommarskor.
Det blir lite mycket Skåne nu, börjar jag prata grötigt är det fullt tillåte
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:31Anna >> Det där kommer jag att komma ihåg 😉
Anna >> Det där kommer jag att komma ihåg 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:33Haha, misstänkte det fast det känns väldigt lugnt här bakom tangenterna.
Haha, misstänkte det fast det känns väldigt lugnt här bakom tangenterna.