Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:16Mm det hade varit mysigt, dock skall hon jabba hela helgen i stort sätt 🙁
Mm det hade varit mysigt, dock skall hon jabba hela helgen i stort sätt 🙁
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:19Lucas >> Inte jobbar hon väl 24/7 .... ? Överraska henne strax innan hon avslutar med en picknick korg eller en tur på hojjen...
Lucas >> Inte jobbar hon väl 24/7 .... ? Överraska henne strax innan hon avslutar med en picknick korg eller en tur på hojjen...
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:29Micke: Det hade varit mycket trevligt, men som idag jobbar hon här till tre, sen börjar hon igen vid 7 till 24. Och imorgon jobbar hon 1030 till 22. 🙁 men på söndag, då jävlar
Micke: Det hade varit mycket trevligt, men som idag jobbar hon här till tre, sen börjar hon igen vid 7 till 24. Och imorgon jobbar hon 1030 till 22. 🙁 men på söndag, då jävlar
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:40Lucas: Man hinner med mycket hångel mellan kl 24 och 10.30 och om man har tur hinner man även med lite lite sömn också 😉
Eller eh, vad är det jag säger? Jag vet ju inget om sånt (här ska det in en rodnande gubbe men eftersom jag inte vet var jag hittar
Lucas: Man hinner med mycket hångel mellan kl 24 och 10.30 och om man har tur hinner man även med lite lite sömn också 😉
Eller eh, vad är det jag säger? Jag vet ju inget om sånt (här ska det in en rodnande gubbe men eftersom jag inte vet var jag hittar
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:44Lucas >> Håller med Sessan där... Massor av timmar emellan ju ... 15-19 är ju 4 timmar 😉 till att börja med. Ta med henne ut på en löprunda då
Lucas >> Håller med Sessan där... Massor av timmar emellan ju ... 15-19 är ju 4 timmar 😉 till att börja med. Ta med henne ut på en löprunda då
Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2010, 08:56God morgon!
Jag önkar dej lycka till i dag Lucas!
Jag önskar även Z lycka till med markabruden.
Z: gör en Lucas, kasta brickan, gå ner på knä, fall i förtvivlad gråt och säg att du inte kan leva utan henne. Det kan funka.Jag önskar alla andra lycka ti
God morgon!
Jag önkar dej lycka till i dag Lucas!
Jag önskar även Z lycka till med markabruden.
Z: gör en Lucas, kasta brickan, gå ner på knä, fall i förtvivlad gråt och säg att du inte kan leva utan henne. Det kan funka.
Jag önskar alla andra lycka ti
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 09:05men mella 15-19 så jobbar ju jag minst till 17 och sen skall man ta sig 5 mil, innan och så skall hon till jobbet lite innan, så det blir bara en 30 min man får.
men mella 15-19 så jobbar ju jag minst till 17 och sen skall man ta sig 5 mil, innan och så skall hon till jobbet lite innan, så det blir bara en 30 min man får.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 09:05Aadu, använder du dig ofta av knäböjningsknepet? Och brukar det funka? 😉 Jag menar med tanke på hur starkt du rekommenderar det. 😉
*retas lite med dig*
Aadu, använder du dig ofta av knäböjningsknepet? Och brukar det funka? 😉 Jag menar med tanke på hur starkt du rekommenderar det. 😉
*retas lite med dig*
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 09:06Lucas >>> Eller så flexar du mellan 1430-19 och jobbar igen det efter 19 ...
Finns det en vilja finns det en vägSnuskis >> Hur går det med dina tåhävningar ???
Lucas >>> Eller så flexar du mellan 1430-19 och jobbar igen det efter 19 ...
Finns det en vilja finns det en väg
Snuskis >> Hur går det med dina tåhävningar ???
Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2010, 09:08Det är ett hårt liv du lever Lucas.
Nina. Jag har inte testat det någon gång själv, nej. 😀
Det är ett hårt liv du lever Lucas.
Nina. Jag har inte testat det någon gång själv, nej. 😀