Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mm det hade varit mysigt, dock skall hon jabba hela helgen i stort sätt 🙁

Lucas >> Inte jobbar hon väl 24/7 .... ? Överraska henne strax innan hon avslutar med en picknick korg eller en tur på hojjen...

Micke: Det hade varit mycket trevligt, men som idag jobbar hon här till tre, sen börjar hon igen vid 7 till 24. Och imorgon jobbar hon 1030 till 22. 🙁 men på söndag, då jävlar

Lucas: Man hinner med mycket hångel mellan kl 24 och 10.30 och om man har tur hinner man även med lite lite sömn också 😉

Eller eh, vad är det jag säger? Jag vet ju inget om sånt (här ska det in en rodnande gubbe men eftersom jag inte vet var jag hittar

Lucas >> Håller med Sessan där... Massor av timmar emellan ju ... 15-19 är ju 4 timmar 😉 till att börja med. Ta med henne ut på en löprunda då

God morgon!

Jag önkar dej lycka till i dag Lucas!
Jag önskar även Z lycka till med markabruden.
Z: gör en Lucas, kasta brickan, gå ner på knä, fall i förtvivlad gråt och säg att du inte kan leva utan henne. Det kan funka.

Jag önskar alla andra lycka ti

men mella 15-19 så jobbar ju jag minst till 17 och sen skall man ta sig 5 mil, innan och så skall hon till jobbet lite innan, så det blir bara en 30 min man får.

Aadu, använder du dig ofta av knäböjningsknepet? Och brukar det funka? 😉 Jag menar med tanke på hur starkt du rekommenderar det. 😉

*retas lite med dig*

Lucas >>> Eller så flexar du mellan 1430-19 och jobbar igen det efter 19 ...
Finns det en vilja finns det en väg

Snuskis >> Hur går det med dina tåhävningar ???

Det är ett hårt liv du lever Lucas.

Nina. Jag har inte testat det någon gång själv, nej. 😀