Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 08:28God morgon! Några vakna?
God morgon! Några vakna?
Quote from Fredric Lagerström on 21 August 2010, 08:32Jadå, är på jobbet... ska väl jobba 😉
Jadå, är på jobbet... ska väl jobba 😉
Quote from ellen olsson on 21 August 2010, 08:35Gomorron! Jag ska strax cykla iväg till jobbet och parkera cykeln där. Sedan tar jag tåget till Halmstad för att springa lite. 🙂
Gomorron! Jag ska strax cykla iväg till jobbet och parkera cykeln där. Sedan tar jag tåget till Halmstad för att springa lite. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 08:50God Morgon!
Solen tittar nog fram snart...
God Morgon!
Solen tittar nog fram snart...
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 09:53God morgon! Jag är alldeles förundrad över hur stel jag blivit av bara styrketräning och löpning. Märkte det nu när jag gav mig på en timmes aerobics. Också förundrad över att min höftvärk dämpades märkbart under passets gång - jag som trodde att jag skul
God morgon! Jag är alldeles förundrad över hur stel jag blivit av bara styrketräning och löpning. Märkte det nu när jag gav mig på en timmes aerobics. Också förundrad över att min höftvärk dämpades märkbart under passets gång - jag som trodde att jag skul
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 10:01en helt ny dag, härligt!
även om jag måste städa..
en helt ny dag, härligt!
även om jag måste städa..
Quote from ellen olsson on 21 August 2010, 18:26Tack! 🙂
Det gick skapligt även om jag grämer mig en smula över några futtiga sekunder över 1:50 pga. att jag hade dålig koll på starttiden.
Tack! 🙂
Det gick skapligt även om jag grämer mig en smula över några futtiga sekunder över 1:50 pga. att jag hade dålig koll på starttiden.
Quote from Fredric Lagerström on 21 August 2010, 19:59Bra jobbat Fredrik!!
Bra jobbat Fredrik!!
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:08Micke: det börjar bli dags för den utlovade prognosen för Helsingborg kommande vecka? Snart dags att packa igen. 😉
Micke: det börjar bli dags för den utlovade prognosen för Helsingborg kommande vecka? Snart dags att packa igen. 😉
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 00:40Tack, Aadu!
Tack, Aadu!