Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 09:30Gomorron allihop!
Idag har jag inte mycket spring i benen - fast egentligen är det väl det jag fått? 🙂
Hursomhelst så blir det lugnt och stilla men jag ska försöka cykla lite grand i eftermiddag.Lycka till på dejten, Isabell!
Lycka till med era olika
Gomorron allihop!
Idag har jag inte mycket spring i benen - fast egentligen är det väl det jag fått? 🙂
Hursomhelst så blir det lugnt och stilla men jag ska försöka cykla lite grand i eftermiddag.
Lycka till på dejten, Isabell!
Lycka till med era olika
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 09:56God morgon!
Friska vindar idag!
Bruse: Du missade Ingvar Oldsbergs spårvagnsskola i fredagens City! Den gick någonting så här: 1.kliv på spårvagn 2. Åk spårvagn 3. Kliv av spårvagn 4. Du har åkt spårvagn Skulle bara kolla med dig om det stämmer *osäker
God morgon!
Friska vindar idag!
Bruse: Du missade Ingvar Oldsbergs spårvagnsskola i fredagens City! Den gick någonting så här: 1.kliv på spårvagn 2. Åk spårvagn 3. Kliv av spårvagn 4. Du har åkt spårvagn Skulle bara kolla med dig om det stämmer *osäker
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:33God morgon. Ska snart checka ut från hotellet och bege sig hemåt. Nästa vecka är det 6 arbetsdagar som gäller (#) behöver dock inte förflytta mig till söndagsångesttråden riktigt än 😉
God morgon. Ska snart checka ut från hotellet och bege sig hemåt. Nästa vecka är det 6 arbetsdagar som gäller (#) behöver dock inte förflytta mig till söndagsångesttråden riktigt än 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:45God morgon. Ser ut att bli en härlig dag dett. Tyvärr så blir det nog ingen hojkörning.
Just nu sitter jag och dricker kaffe och är nöjd över mitt städande igår, iom Frk Latte kommer på besök idag.
God morgon. Ser ut att bli en härlig dag dett. Tyvärr så blir det nog ingen hojkörning.
Just nu sitter jag och dricker kaffe och är nöjd över mitt städande igår, iom Frk Latte kommer på besök idag.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:53Lucas: Du menar att det lönar sig att städa alltså?! 😉 Hoppas att du får en trevlig dag med frk Latte 🙂
Lucas: Du menar att det lönar sig att städa alltså?! 😉 Hoppas att du får en trevlig dag med frk Latte 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:55Linda: Det var inte så farligt innan, men det är alltiid trevligt att ha det nydamsugit iaf.
Tack, skall försöka göra det bästa av den 😉
Linda: Det var inte så farligt innan, men det är alltiid trevligt att ha det nydamsugit iaf.
Tack, skall försöka göra det bästa av den 😉
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 11:58*börjar genast att städa*
*börjar genast att städa*
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 12:08God Morgon alla glada, eller morgon kanske det inte är längre ?
Lätt Bakis idag efter kräftkalas igår...mao vilodag idag 🙂
God Morgon alla glada, eller morgon kanske det inte är längre ?
Lätt Bakis idag efter kräftkalas igår...mao vilodag idag 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 12:09nyDAMsugit... eeeeeh...
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-laughing025.gif
nyDAMsugit... eeeeeh...
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-laughing025.gif
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 12:18😀 Jessie då
😀 Jessie då