Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn morrn, uppe tidigt för jag ska trampa nåt som heter SATS-trampet här i uppsala idag, jag tänkte ta 12-milaren. Tyvärr verkar det bli en del vind men det är väl bara bita ihop.

Gomorron!

Lycka till med trampet Kalle! 😀

Själv ska jag karatesova hela dagen. Gonatt!!

God Morgon!

Ska testa långpass i dag så jag laddar mentalt;) Ha en bra dag alla.

Jag också Camilla! Inte kunnat springa sedan Midnattsloppet och jag är nästan nervös nu. Ont i knäna har jag... och dottern var snorig och nyste en massa i morse, tänk om jag håller på att bli förkyld..

EDIT: http://www.aftonbladet.se/wendela/article763

Godmorgon!

Även dagen idag fortsätter i spårvagnens tecken. Idag är det spårvagnens dag, och sista dagen 47:an rullar.

Klonen börjar gny lite över tidiga mornar... klockan är ju snart 9!

Ja, Stockholm ska tydligen fyllas av spårvagnar. Ha så trevligt Bruse.

I Prag fanns det noll busslinjer. Många gågator och gator för bara spårvagnar. Inge buller, inga avgaser, rent snyggt och snabbt gick det med spårvagnarna.

Men så har de inte heller Stockholms Handelskammare eller Sossar.

Godmorgon!
Upp o städa en lgh som jag hyr men som ska vara visning i, suck sista semesterdagen..
Sen väntar en brunch dejt, kan bli intressant så får la upp o fixa mig lite o så måste jag upp o packa träningsväskan med såklart..

God Morgon!

Lycka till på tävlingaroch dejter.

@ Bruse Nä, men de hade kommunister.. Prag kanske har ändrats på fyra år men min upplevelse av Prag är att staden är väldigt vacker, ölen god, maten äcklig, servicen dålig och där vi var var det väldigt mycket klotter på väggarna. Billiga skor fanns det j