Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tåhävningar? Vilka tåhävningar? Jag vet inget om några tåhävningar. Oj, titta en fågel!!! *springer och gömmer mig medan Micke vänder sig om för att se fågeln*

God morgon!

Idag ska jag visa Stockholm för en kladdkaka som är på besök (men han har redan POJKVÄN så inga sådana tankar tack! ;))

Lucas: Bra beslut! Fröken Kaffe är ju dessutom jättesöt, så det är dumt att riskera något 😉

Håkan: Kom igen nu då!!! H

Linda, du borde vara mer flexibel. Som jag. Jag är inte knösslig. Jag kan vara pojkvän oxå om det skulle behövas. Nemas problemas. (H)

Hahaha!!!

Gomorron!

Men Micke, stressa nu inte stackars Lucas, han väntar ju på nåt gott och verkar ju vara bevandrad i tålamodkonsten till skillnad från dej! 😉

Nina: Ja jo ja, jag kan nog också vara rätt flexibel, men just idag är jag väninna istället. Ska jag vara pojkvän så vill jag nog ha en rykande het rabarberpaj, eller en lika het DILF 😉

Titta vilken liten söt fågel ....:D

*sms:ar mantra till Snuskis . "Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! Tåhävning är bra ! "*

Micke, du skulle bara våga sms:a mig! Jag ligger och sover min nattsömn nu. (H) *znark*

Snuskis >> Inte skulle jag våga väcka dig ..... Så elak är väl inte jag (H) *här är en jättesöt och fin ängelsmiley*

Micke: Nej jag får nog allt hålla mig. Kan ju inte flexa idag, och dessutom verkar det bli en soft liten AW idag.

Jeanette: Tålamod är en dygd va? 😉

Ja Lucas de säger det..........skitsvårt att leva upp till dock om föremålet för otåligheten är väldigt söt! 😉