Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 07:46God morgon alla (H:) Hoppas ni får en bra dag.
Micke: Kaffet är klart.
God morgon alla (H:) Hoppas ni får en bra dag.
Micke: Kaffet är klart.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 07:55Jag vet inte 🙁 Somnade vid 03 så den kom fort i alla fall. Nåja, det ska väl gå idag med.
Jag vet inte 🙁 Somnade vid 03 så den kom fort i alla fall. Nåja, det ska väl gå idag med.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 07:56Lucas >> Det hoppas jag med tanke på att klockan är över 07:15 😉 Hade ni det trevligt igår ?
Här kommer dagens rapport:
Eskilstuna: Soligt med lite lätta moln från eftermiddagen 15-22 grader
Borås: Molnigt, mulet frånåt eftermiddagen 13-20 grader
Falun
Lucas >> Det hoppas jag med tanke på att klockan är över 07:15 😉 Hade ni det trevligt igår ?
Här kommer dagens rapport:
Eskilstuna: Soligt med lite lätta moln från eftermiddagen 15-22 grader
Borås: Molnigt, mulet frånåt eftermiddagen 13-20 grader
Falun
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:00Jo då, det var allt bra, dock fick vi sett en jävligt dålig film på bion. Vi får väl se vad som händer nästa gång.
Jo då, det var allt bra, dock fick vi sett en jävligt dålig film på bion. Vi får väl se vad som händer nästa gång.
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2010, 08:14Sådär, första ordinarie spårvagnen i Stockholm på 43 år! Jag köpte första biljetten!!!
Sådär, första ordinarie spårvagnen i Stockholm på 43 år! Jag köpte första biljetten!!!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:37Lucas >> Vad var det för film då ?
Lucas >> Vad var det för film då ?
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2010, 08:38God morgon.
Ja undrar med var det var för film. Så man inte går på den.
God morgon.
Ja undrar med var det var för film. Så man inte går på den.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:49Inception, 2,5 timmar väntan på att få gå därifrån var det.
Inception, 2,5 timmar väntan på att få gå därifrån var det.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:49God morgon på er!
Redan inne på andra koppen kaffe, sen jobb, därefter promenad i det friska höstvädret och mera jobb. Ska hinna tvätta och packa till i morgon också 🙂
God morgon på er!
Redan inne på andra koppen kaffe, sen jobb, därefter promenad i det friska höstvädret och mera jobb. Ska hinna tvätta och packa till i morgon också 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:49Lucas >> Du vet att man faktiskt kan gå innan filmen har slutat ... ?
Lucas >> Du vet att man faktiskt kan gå innan filmen har slutat ... ?