Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:55Gomorron!
Jag har just sovit 2 timmar på soffan. Vaknade abrupt av porttelefonen som undrade om barnen fick äta chips. Gaaah!! Chips på en måndag? Vi börjar ju vårt nya, hälsosamma liv denna veckan. 😉
Frölunda bjuder på soligt fram till mitt insomnande
Gomorron!
Jag har just sovit 2 timmar på soffan. Vaknade abrupt av porttelefonen som undrade om barnen fick äta chips. Gaaah!! Chips på en måndag? Vi börjar ju vårt nya, hälsosamma liv denna veckan. 😉
Frölunda bjuder på soligt fram till mitt insomnande
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:12Snuskis: Kommer du förbi mitt jobb med lite käk också e du himla söt.
Snuskis: Kommer du förbi mitt jobb med lite käk också e du himla söt.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:14Lucas, självklart!! Vad vill du ha? 😉 Efterrätt oxå kanske? Massage? Städning av hemmet? Putsa bågen?
As if!!
Lucas, självklart!! Vad vill du ha? 😉 Efterrätt oxå kanske? Massage? Städning av hemmet? Putsa bågen?
As if!!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:16Åh är det bara att beställa alltså. Levergryta hade varit gott, så man får lite järn i sig. Även massage skulle behövas, Och hur visste du att bågen behövs tvättas??, men det behöver inte du göra;) Du kan jag faktiskt göra sjäv.
Åh är det bara att beställa alltså. Levergryta hade varit gott, så man får lite järn i sig. Även massage skulle behövas, Och hur visste du att bågen behövs tvättas??, men det behöver inte du göra;) Du kan jag faktiskt göra sjäv.
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2010, 19:11Bra Lucas! En man måste göra vad en man måste göra! 😉
Så du driver en verksamhet då Nina! Ninas städ och massage AB?
Okej!
Bra Lucas! En man måste göra vad en man måste göra! 😉
Så du driver en verksamhet då Nina! Ninas städ och massage AB?
Okej!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 19:22Aadu, javisst. Vi säger så. Absolut. Jajjamän serru. 😉
............................................ NOOOOOOOOOOOOOOOT!
Aadu, javisst. Vi säger så. Absolut. Jajjamän serru. 😉
............................................ NOOOOOOOOOOOOOOOT!
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2010, 19:29Ok.
Ok.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 19:36Hahaha!!! (H)
Hahaha!!! (H)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 06:49Laddar inför dagens studiedag. Avslut på långholmen i kväll.
Blött på asfalten, mulet ca 15 grader.Ha en superdag alla fb singlar (t+)
Laddar inför dagens studiedag. Avslut på långholmen i kväll.
Blött på asfalten, mulet ca 15 grader.
Ha en superdag alla fb singlar (t+)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 07:18God morgon. Man hinner knappt att lämna jobbet innan det är dax att vara här igen, Fördelen är ju att tiden tills jag får se Frk Latte blir ju också kortare, och gud vad hon förgyller min morgon (H:)
God morgon. Man hinner knappt att lämna jobbet innan det är dax att vara här igen, Fördelen är ju att tiden tills jag får se Frk Latte blir ju också kortare, och gud vad hon förgyller min morgon (H:)