Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 08:39Lucas >> Är på jobbet 06:50 och i den här ***** hålan är det bara bensinmackar som har öppet vid den tiden 🙁
Lucas >> Är på jobbet 06:50 och i den här ***** hålan är det bara bensinmackar som har öppet vid den tiden 🙁
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 08:46Ja då e det ju kasst.
Ja då e det ju kasst.
Quote from Fredric Lagerström on 24 August 2010, 08:53Ang klädval.
Jag lånade faktiskt en t-shirt av grabben idag. Känner mej som ung rebell!!Regn regn regn regn och blåst.
Ang klädval.
Jag lånade faktiskt en t-shirt av grabben idag. Känner mej som ung rebell!!
Regn regn regn regn och blåst.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:00Lucas >> Skoja inte ... Och på fiket jag brukar gå på på helgerna så är de en aningen för unga 🙁
Lucas >> Skoja inte ... Och på fiket jag brukar gå på på helgerna så är de en aningen för unga 🙁
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:14GooooD Morgon!!
...jäsp... är ni redan på jobbet.. 😉Jag sitter fortfarande i morgonrock o dricker latte (H)
GooooD Morgon!!
...jäsp... är ni redan på jobbet.. 😉
Jag sitter fortfarande i morgonrock o dricker latte (H)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:35Margareta >> Och det var du tvungen att gnida in ... ? Fasen är ju inne på min tredje timme redan
Margareta >> Och det var du tvungen att gnida in ... ? Fasen är ju inne på min tredje timme redan
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:39Micke>> Vissa har det liiite tuffare än andra i livet 😉
...jag får nog mina timmar jag oxå innan den här dagen är slut... 🙂
...men det kostar o ligga på topp (V)
Micke>> Vissa har det liiite tuffare än andra i livet 😉
...jag får nog mina timmar jag oxå innan den här dagen är slut... 🙂
...men det kostar o ligga på topp (V)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:49Margareta>> Får väl se på den ljusa sidan över att jag kommer att vara hemma mycket tidigare än dig 😀 (hv)
Margareta>> Får väl se på den ljusa sidan över att jag kommer att vara hemma mycket tidigare än dig 😀 (hv)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:54Micke: För unga??? nu fattar jag ingenting. Är dom små får man ta två 😉
Micke: För unga??? nu fattar jag ingenting. Är dom små får man ta två 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:56Perfekt då fixar du middan tills jag kommer hem 😀
...jag fixar skumpan...
😉
Perfekt då fixar du middan tills jag kommer hem 😀
...jag fixar skumpan...
😉