Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Lucas >> Önskar att även jag hade det så ... Att få sitt ögongodis varje morgon... Och dejta henne på det ... Tja vad är en bal på slottet ?

Här är Den underbara rapporten för idag
Eskilstuna: Molnigt med regn under eftermiddagen 15-19 grader
Borås: Re

Tack Micke för väderprognosen 😀
Hoppas du får en bra dag!

Gomorron!

Jag är inte helt nöjd med vädret. (#) Det blåser som fan och jag vet inte vad jag ska ta på mig. Kan man gå på upprop i bikin? För det är ungefär vad jag har att välja på just nu...

Lina >> Det samma

Snuskis >> Bikini, tights ... Tror inte det spelar så stor roll men med tanke på att det kommer att vara en massa andra vuxna där så kan du ju passa på att ta det där kortet du har lovat LillJohan 😉 (H)

Micke: Du får se till att lägga mer tid och pengar på något ställe 😀

Snuskis. Bikini funkar alldeles utmärkt 😀

Lucas >> Med tanke på när jag börjar på morgonen och så, det är lite svårt att ha något ställe att gå till då. Visst 7-Eleven har gott kaffe men de som jobbar där mmm låt oss säga så här att de faller inte mig i smaken. Får väl försöka att hitta ett hak a

God morgon.
Snuskis: Vill du att alla andra föräldrar ska minnas just din dotter så är bikini ett kanonval 😉

Robert >> Inte förstöra för LillJohan nu !!! Han är ju på väg att få sin bild... Tänk nu om Snuskis går till skolan för upprop i tights och bikini så lovar jag att det kommer att vara många som kommer att ta kort. Och till slut kommer det att komma upp i

Jag har en fuldag idag. Just nu vill jag bara gömma mig i en stor morgonrock och aldrig komma fram igen. (#) Huvudvärk har jag oxå.

Micke: När börjar du då?